środa, 26 września 2018

292 Kaszkiet Arizona i koszula z guzikami




Koszula niebieska z pięknym przodem, guziczki i doszywkami, jakby miały sie zapinać, nie wiem, jakby w stylu marynarskim.Dla mnie bomba, uwielbiam takie nie oczywiste rzeczy. Spdnie białe w kant i bosmanka z cienkiego dzińsu, Buty zakupine , gdzieś, kiedyś, niby sportowe na rzepy, a jednak na obcasie. Naszyjnik z hurtowni Katherin, kolczyki z ALLEGRO, bransoletka mój kuferek.



Moja myśl na dziś:
Czasem, gdy zbyt długo coś zostawiasz na potem......Okazuje się, że już nie masz do czego wracać. Dlatego nie warto milczeć, należy dbać, o to na czym nam zależy....Pozdrawiam!!

,





 





foto; Jagoda lat 5.

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).