poniedziałek, 18 lutego 2019

PHENOMENAL US - CHALLENGE 41 SZALEJAJĄCE RĘKAWY/ CRAZY SLEEVES


                         
 PHENOMENAL US - CHALLENGE 41 
SZALEJAJĄCE RĘKAWY/ CRAZY SLEEVES

Moja bluzka z pięknymi rękawami, bufiastymi. Pasek  Hugo Boss, dzinsy, rurki Miss Cherry.. Botki, piękne czerwone z falbanką z pięknym połyskiem. Kolczyki, czerwone plastikowe łezki. Kaszkiet dzinsowy z SH i peleryna z pięknym obszyciem futerkowym motyw panterki.

 #widzialnefenomenalne #phenomenalus  #phenomenaluschallenge #phenomenalusszalejacerekawy #phenomenaluscrazysleeves


Moja myśl;
              Ciesz się dniem każdego dnia, ciesz się wszystkim, co masz.
               Nigdy nie wiesz kiedy zostanie Ci to zabrane.


































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!


PRAWA AUTORSKIE

Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

16 komentarzy:

  1. Do twarzy Ci w tym odcieniu czerwieni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw:))rękawy bardzo niezwykłe:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w kaszkiecie, uśmiech gwiazdy, piękna czerwień tych szalonych rękawów

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, bo na rękawach rzeczywiście jest szaleństwo! Fajoski zestaw Kasiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diękuje EDYTKA, fajnine są też te Twoje zestawy. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Świetnie Kasiu, bardzo twarzowa czerwień tego sweterka no i szalejące rękawy są super !!! Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten sweterek, ciekawe rękawy :) I butki masz ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny sweter <3 super wyszło! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tylko rękawy szalejące, ale cała bluzka :) ))))
    Kolor śliczny i fatastyczne butki :) )))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).