sobota, 16 lutego 2019

335 puder w karmelu


Kolejna tunika w ciekawe wzory. Dzinsy By Sasha, rurki, do tego, krótkie futerko w pudrowym różu. Biały komin i karmelowe botki zapine na zamek z kółeczkiem. Shopper bordowy, to prezent od dzieci. Kolczyki fioletowe winogronka.


Moja myśl;
Ostatnio nachodzą mnie myśli ciężkie... co to znaczy?? Na kogo może wyrosnąć osoba, która nigdy nie była doskonała, nie była chwalona, nie miała oparcia w najbliższych? Osoba, tak nie doskonała, która ciągle słyszała.. jesteś za wysoka na szpilki, nie pasują Ci.  Masz duży brzuch, wysokie czoło, masywne uda, dużą stopę. Lepiej wyglądasz w krótkich włosach, bluzka musi zakryć pupe, bo duża.... Zastanawiam się, myślę co musiała zrobić taka dziewczyna swoim rodzicom,  że aż tak ją karali?? I jak mogło potoczyć się jej życie?? Jak sądzicie?? Jak wyglądają ich relacje teraz??
































 Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).