środa, 13 lutego 2019

334 marokańska tunika w legginach


Do dzisiejszej stylizacji dobrałam legginsy i golf biały Papaya, który już tu był. Na wierzch ubrałam tunikę. Jej wzór bardzo ożywia stylizację. Do czarnego dołu dobrałam kozaki w tym samym kolorze, Na wierzch/ czarny kożuszek długości do kolan. Ciepły i wygodny.


Moja myśl;
Nigdy nie wiesz, kto ma jakie życie, bo nie chodzisz w jego butach. Naprawdę człowiek może się uśmiechać, żartować... ale wkońcu zostaje ze wszystkim sam.





































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!


PRAWA AUTORSKIE

Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).


1 komentarz:

  1. Wygodny i ładny zestaw:))tuniki bardzo lubię:))świetna myśl:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).