poniedziałek, 10 czerwca 2019

RAFA KORALOWA/ CORAL REEF PHENOMENAL US - CHALLENGE 54

 
                                                        RAFA KORALOWA/ CORAL REEF
                                                    
                                                      PHENOMENAL US - CHALLENGE 54

Moja dzisiejsza stylizacja wyszła na spontanie.  Rano wpadł post z alladynkami, a wieczorkiem z koralem... No no!!! Pracowita mróweczka ze mnie... hi hi!!!
Bluzka hiszpanka, przepiękna. Posiada długi rękaw, wykończony falbanką, ale ja podwinęłam go sobie. Spodnie rybaczki, bez kieszeni. Sandałki maja ciekawy print, zebry oraz pomarańczowe paski. Całość uzupełniłam, ciekawym koszykiem z zamknięciem. Biżuteria złota i srebrna.

























foto/ Małgorzata

8 komentarzy:

  1. To jeden z Twoich zestawów, w którym podobasz mi się bardzo!
    Prosty, kobiecy, na luzie... Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pani Edyto. Najlepsza czasem jest prostota.. Pozdrawiam. <3

      Usuń
  2. Kasieńko, bluzeczka jest cudna i ukazuje twoje piękne ramiona, bardzo mi się podoba !!!
    Świetnie wyglądasz !!!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet nie wiedziałam, że mam je takie ładne. He He, samej mi się podobają. Całość wyciągnięta z szafy w 2 min. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajnie zestawiłaś kolory, które bardzo do Ciebie pasują. Ta torebka koszyczek tez fajna. Zestaw mi się podoba bardzo i taki na luzie, co lubię. hehe Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).