środa, 19 czerwca 2019

400 spódnica w paski Creation Atelier


Paski nadal na czasie. U mnie spódnica, którą trochę skróciłam. Jednak wolę spódniczki i sukienki przed kolano, do tego biały top z czerwonymi paskami. Dodatki to szpilki-sandały, które są naprawdę bardzo wygodne. Przypominają mi Carrie Bradshaw z filmu " Sex w wielkim mieście". Mała torebeczka czerwona na łańcuszku, a na wierzch większa marynarka z ciekawym printem, nieprzytłaczająca jednak pasków. Okulary czerwone z mojego koszyka, gdzie naprawdę jest ich sporo.


Moja myśl;
Nikt nie jest ideałem, ale słoma z butów zawsze wyjdzie..
Ostatnio miałam okazję przekonać się jak szybko. Tak po sąsiedzku, jak wychodzi zazdrość o naprawdę głupiutką sprawę. Na szczęście jestem z tych osób, co wyciągają wnioski. Ktoś kiedyś powiedział, że człowieka należy poznać w 3 sytuacjach. Sam na sam, w towarzystwie i gdy wypije. Ja dodałabym, gdy wypijesz siedź w domu i nie CWANIAKUJ!! Czasem bardzo szybko wychodzi słoma z butów i dobre wychowanie. .. Pozdrawiam!!
PS.
A zdjęcia i tak będę robić!!   :) :)






























foto/ Jagoda

2 komentarze:

  1. Lubię paski,kojarzą mi się z latem:))fajna spódniczka i urocza torebka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).