niedziela, 30 czerwca 2019

403 sukienka mini niebieska


Moja dzisiejsza stylizacja jest banalnie prosta. Taka jak lubię. Sukienka w odcieniu błękitu w białe paski. Dodatkami są duże koła kolczyki, kaszkiet z jeansu i szpilki z motywem nieba. tym razem wykorzystałam córkę starszą do zrobienia zdjęć.


 Moja myśl:
Kochaj siebie i innych, szanuj siebie i innych. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko pierwszy raz, a proste rozwiązania są najlepsze.



































Małe sprostowanie;
Na moim blogu publikuję to co ja chcę, to co mi się podoba. Nie znaczy to że, nie publikuję komentarzy które mi się nie podobają. Jednak hejt, lub anonimy z podanym imieniem to nadal hejt, nie publikuję również żadnych reklam w komentarzach.

foto/ Marysia

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).