niedziela, 16 czerwca 2019

397 oliwkowy zestaw/ żakiet Basler

Moja dzisiejsza stylizacja, prócz butów pochodzi z SH. Jakie to cudowne, że dajemy ciuszkom drugie życie. Uwielbiam zaglądać do ciucholandów, kupować za niewielkie pieniądze, przerabiać, dopasowywać do siebie. Jeszcze nic nie wyrzuciłam, co przerobiłam i z tego się cieszę. Uwielbiam zmieniać przeznaczenie rzeczy wg mojego uznania. Dzisiejsza stylizacja tylko top bieliźniany jest diy, ale uwielbiam go. Spodnie nietypowe, ale kolor bardzo mi się spodobał, marynarka z firmy Basler. Botki ażurowe z głębin szafy maja kilka lat.


Moja myśl:
Jeśli robisz coś dla siebie jesteś szczęściarzem. Ja robię. Dla siebie prowadzę bloga, robię zdjęcia, stylizację. Mam pasję, kocham życie. Kocham moje dzieci najbardziej na świecie. Jeśli komuś to przeszkadza, to bardzo przykre... Wiem, że dla nie których pasją w życiu jest wypić piwo i zapalić papierosa. Współczuje takim ludziom, tak po prostu po sąsiedzku.
















Basler

Klasyczne, ponadczasowe i jednocześnie nowoczesne – oto ubrania marki Basler, które pozwalają czuć się znakomicie przez cały dzień, zarówno w sytuacjach zawodowych, jak i prywatnych. Materiały wysokiej jakości, idealny krój i dopasowanie do sylwetki to cechy charakterystyczne ten marki, której produkty dedykowane są nowoczesnym kobietom.

Basler - moda dla nowoczesnych kobiet

Założona w 1936 roku firma Basler powstała z inicjatywy Fritza Baslera oraz jego żony Elisabeth w Berlinie. Od początku swojej działalności marka Basler wyspecjalizowała się w produkcji wysokiej klasy kurtek i płaszczy dla kobiet. Obecnie siedziba firmy znajduje się w Goldbach, a jej sklepy znajdują się w ponad 60 krajach z ponad 1600 sklepów. Sukces marki od prawie 80 lat działalności zawdzięcza wyjątkowo wysokiej jakości ubrań oraz wyczuciem jeśli chodzi o dobór kolorów i nadruków. To moda dla kobiet umiejętnie łączących wdzięk, zmysłowość i pewność siebie – niezależnie od ich wieku i rozmiaru, jaki noszą.

Basler to brand dla dla mocno stąpających po ziemi kobiet

Kolekcja Basler oferowana w sklepie internetowym Peek &Cloppenburg to ubrania dla mocno stąpających po ziemi kobiet, które nie chcą rezygnować z ubrań łączących klasę biznesową ze swobodnym, casualowym stylem. Znajdują się w niej eleganckie spodnie biznesowe wykonane z czystej wełny, z których można stworzyć idealną stylizację z bluzkami koszulowymi, blezerami oraz klasycznymi butami. Spodnie można także połączyć z fantazyjnym poncho, tworząc z kolei zestaw idealny na luźniejszy dzień czy wypad z przyjaciółmi na miasto.

foto/ Jagoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).