niedziela, 2 czerwca 2019

389 spacerowo po parku w rybaczkach



 W słoneczny dzień grzechem byłoby nie wyjść na spacer... My w naszej małej Iłówce :) mamy piękny pakr z którego często korzystamy spacerując po nim. Co do stylizacji, już wspominałam nie dawno, że mam fazę na koszulę. Dlatego moje ostatnie stylizację są właśnie z nimi. Iłowa zaprasza do pięknego Parku Dworskiego.
https://dolnoslaskipodroznik.pl/palac-park-dworski-ilowa/

Moja myśl:
Nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała o miłym wieczorze, przy tv oglądając mecz wczoraj *kawiarnia pod czarnym orłem*. Super miejsce na powietrzu w ogródku grillowym można miło spędzić czas ze znajomymi lub rodziną. Pod okiem rodziców, także dzieci mogą miło się pobawić. Pograć w rzutki, popływać w basenie z piłeczkami jest wiele innych atrakcji. Wczoraj zapowiadał się miły wieczór, było dużo gości. Jednak nie wszyscy przybyli dobrze się bawić. Pewien duży Pan myślał, chyba że sam ogląda mecz. Przez dłuższą chwilę stał, zasłaniając cały ekran. Już z 2 m. się przesunęliśmy z krzesełkami.. Po czym pomyślałam. Stop! Grzecznie poprosiłam by usiadł, bo ludzie z tyłu widzą tylko jego postać w tv. On od razu na mnie naskoczył, zaczął ubliżać, wyzywać.... Hmmm.. Taka to nasza kultura młodych ludzi. Dodam, że Pan, stojąc  obok siedzącej młodej dziewczyny w kitce, namiętnie mieszał jej we włosach,  która również od razu naskoczyła na mnie.  Dziwię się zachowaniu tych młodych ludzi, przecież przyszli również oglądać mecz. Towarzystwo było bardzo przyjazne i miłe. Zapomniałam dodać, że ów człowiek był z naszymi iłowskimi piłkarzami. Nie nazwę, go mężczyzną, by nie ubliżyć innym Panom, którzy umieją się zachować. Nasi piłkarze wygrali z Lubskiem 5:0 przeszli dalej. Mieli co świętować!! Super!!! Zapomnieli zabrać ze sobą kulturę, pokorę. Nikomu z jego kompanów, zachowanie nie przeszkadzało. Chociaż też nie widzieli, co się dzieje na meczu, który rzekomo oglądali, pijąc swoje napoje. Dziwie się też, że nie zareagowali również organizatorzy tegoż spotkania/ grillowania, ani ich trener. Naprawdę miłe miejsce, tylko szkoda że nadal trzeba uważać na gości. Niestety słoma wyszła z korków.












 






koszula/CECIL
spodnie/JiRgad
baleriny/ butik
okulary/Tiger :)
córka/ własna <3  <3
foto/Małgosia i Ja


Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!



PRAWA AUTORSKIE



Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).