niedziela, 28 stycznia 2018

227 HOT 2018 - ULTRAFIOLET W DODATKU !- PARTICULARLY ULTRAVIOLET



Dziś,wszędzie króluje fiolet,a wiadomo,że ten kolor od lat kojarzy nam się z władzą i szlachetnością.Jak dla mnie władza,to daleki temat,no chyba,że w domu...HA ha!!Tu,to mam władzę,na szczęście.Fiolety nie goszczą,zbyt często w mojej szafie,ale coś znalazłam....
Przepraszam,za jakość zdjęć,miłego oglądania,wpadajcie na bloga.POZDRAWIAM!!


Moja myśl na dziś/
Czasem chcemy,by coś zadziało się,tu i teraz,czyżby to stres przed czymś,co może się nie wydarzyć???Prawdopodobnie tak.Musimy mieć wiarę,że wszystko zdarzy się we właściwym momencie,tylko wiara pozwala nam zerwać ze stresem.Silny przyzna się do słabości,mądry przyzna się do głupoty,a odważny do lęku.Mój dzisiejszy post,też jest publikowany z lękiem,jednak trzymam go lęki na smyczy...co ma być,to będzie..Nigdy nie wmawiaj sobie,że nie dasz rady,wiara w samego siebie,to połowa sukcesu i potrafi uczynić cuda.


















sukienka/BODYFLIRT
spódnica/NN
płaszcz/SH
kozaki/BIG STAR
pasek/skóra SH
kolczyki/prezent
torebka/Jennifer
naszyjnik/butik
czapka/nn
zegarek/Allegro sklep

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania.Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/

foto/Leszek lat9
makeUp/Maria lat 13

36 komentarzy:

  1. Kasiu pięknie Ci w fioletach, wsoaniały ten prosty, długi płaszcz ☺ Twoja myśl przewodnia cudna, aż przez moment pomyślałam sobie, że może jestem silna, mądra i odważna jednak ☺ Buziaki i super, że jesteś z nami ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga,jesteś silna,mądra,odważna,dodałabym jeszcze kilka dobrych zalet.W dzisiejszych czasach,trzeba taką być,jeśli robisz,to co lubisz,co sprawia Ci przyjemność.Warto stawiać na swoim i być sobą...Twoje stylizację są zawsze bardzo inspirujące.Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Kasiu, bardzo dobrze poradziłaś sobie z tematem, fajny płaszcz, ma duży potencjał, świetnie będzie wyglądał do białego total looku. Pozdrawiam Babooshktastyle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Pani Marzenko,tak do bieli będzie idealny...Uwielbiam takie perełki.Pani również,cudowanie dobrała stylizacje.Pozdrawiam szpilkafashion.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor plaszcza,taaka "śliwka",cudny!;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Elu,bardzo lubię odzież wierzchnią.Najbardziej to takie perełki z SH,serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Płszczyk mega; taki fason i długość w szarości, to bym przygarnęła! Myśl też mega, prawdziwa ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sivka,mi również bardzo się podoba płaszczyk.Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Kasiu piękne fiolety i Ty w tych fioletach. Bardzo mi się podoba twój piękny płaszcz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Pani Jolu,Pani stylizacja również jest bardzo ciekawa.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mało się chyba znamy :) , tym bardziej się cieszę, że nasza grupa PHENOMENAL US otwiera nowe kontakty. Masz przepiękny naszyjnik - uwielbiam taką wyrazistą biżuterię. Płaszcz, o którym inne dziewczyny już napisały, jest rzeczywiście super :)))) Osobiście uwielbiam fiolet, więc takie total looki są idealne. Pozdrawiam - kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot za przemiły komentarz,faktycznie mało się znamy.Jednak Ja często zaglądam na Twoje stylizację i mam je w obserwowanych,serdecznie pozdrawiam!!

      Usuń
  9. Jetem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba:))Piękne fiolety dla siebie wybrałaś:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu,zapraszam ponownie już wkrótce,a tymczasem zaglądam do Pani.Pozdrawiam!!

      Usuń
  10. Świetne są te wyzwania, ale kurczę kolejny raz nie mogę wziąć udziału w zabawie, bo wczesniej nie mialam nic metralicznego, a teraz okazuje się, że nie posiadam nic fioletowego grrrrrr
    Może kolejne wyzwanie będzie mi bardziej przychylne :P hehe

    Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga kolejne to,Zorro i Meksykanki,czyli poncho i peleryna.Dziękuję za komentarz,pozdrawiam i oczekuję z zainteresowaniem na kolejny Twój look.

      Usuń
  11. Świetnie Kasiu !!! Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krynka,za komentarz i rozmowę...Pozdrawiam Cię serdecznie!!

      Usuń
  12. Płaszcz jest świetny! Rewelacyjnie modeluje figurkę!
    Całą resztę dobrałaś super!
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Edyto,za przemiły komentarz.U Pani,też była bardzo fajna sukienka i ta,cudowna NERKA i seksi kabaretki...:) Pozdrawiam!!

      Usuń
  13. Ciekawa propozycja kolejne elementy garderoby można wykorzystać w innych zestawieniach całość lekka i z nutą nonszalancji 👌pozdrawiam💕www.happy-woman.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Pani Beatko właśnie zawsze robię,bluzka,czyli tak naprawdę jest sukienką,a spódnica/solejka,też już tu była,pozdrawiam!!

      Usuń
  14. Cudownie Kasiu :) Płaszcz jest piękny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,po tym poście,na pewno zostanie ze mną na długo....Pozdrawiam!!

      Usuń
  15. Kasiu, miło widzieć Cię w gronie Phenomenal Us, z Twoje fiolety sa cudowne, ten płaszcz jest znakomity - cała reszta równie doskonała. I ta myśl o władzy...dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anna,już tak mam,że lubię dodać coś od siebie,nie koniecznie musi dotyczyć mody,ale życia.Jestem bardzo mile zaskoczona,tymi komentarzami.Jeśli,chociaż na chwilę zatrzymałam kogoś,w tym pędzie życia dnia codziennego,to już jest mój mały sukces.

      Usuń
  16. Dzisiaj fiolet górą! Płaszcz super, świetna całość, pięknie w fiolecie Kasiu...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Basiu,tak to prawda,fiolet i jego pochodne są na topie....ale każdy najlepiej jak nosi,to co lubi...z pewnością długości tej spódnicy nie są mi bliskie.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Lubię połączenie fioletu z brązem - też mam fioletowy płaszcz i brązowe kozaki, co prawda nie w "fioletowym poście" tylko tak na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Pani Magdaleno,dużo zabawy jest przy tych wyzwaniach...To bardzo dobra inicjatywa,Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna interpretacja fioletów - klasycznie ale lekko i stylowo. Ciekawy płaszczyk. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Aniu.U Pani świetne okulary i bardzo ciekawy stonowany look,bardzo inspiracyjny..Pozdrawiam!!

      Usuń
  20. Kasiu, Ty to lubisz fiolety, co ? :) I one lubią Ciebie :) Bardzo fajnie Ci w tym płaszczu :)
    Tak, wszystko w swoim czasie i wiara w siebie, tylko, żeby to było takie łatwe ...
    Pozdrawia Kasiu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Soniu,Ja lubię kolory,chociaż prawdę mówiąc najbardziej biel,czerń i czerwień.Jednak w kolorach dobrze się czuję.Życie jest zbyt krótkie by się ograniczać.Buziaki i już jestem ciekawa co wymyślisz w kolejnym wyzwaniu..

      Usuń
  21. Płaszcz rewelacyjny. W fioletach Ci pięknie. To naprawdę twarzowy kolor.
    Motto mądre... Tylko że czasem wiary we mnie mało, zbyt życie mnie doświadczyło.:(
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za komentarz..My kobiety mamy znacznie więcej siły w życiu,niż mężczyzna.Możemy wiele wycierpieć,ale wreszcie podnosimy głowę i mówimy DOSC!!I to jest nasza przewaga,nasza siła.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).