niedziela, 7 stycznia 2018

223 pawie oko w skórze


Bluzka Next pawie pióra,jest moja jedna z ulubionych bluzek.Na pewno tez tak macie,że pomimo nastu,lub więcej,macie do czegoś słabość.Ja lubię ją ze spodniami z eko skóry.Świąteczne skarpetki,których tu na szczęście nie widać,oraz buty z cieplutkim futerkiem,zakupione,podczas pobytu we Frankfurcie. Całość uzupełnia biały komin i ramoneska z HM.dorzuciłam kilka złotych elementów w postaci kolczyków,bransoletek z http://katherine.pl/,zegarka(prezent ur.)torebka New Look(prezent od moich mikołajek.Kilka zdjęć zrobionych w domku,bo na dworze za zimno..brr,a ja chodzę jeszcze na zastrzyki,więc po co marznąć.Pozdrawiam!!!


 Moja myśl na dziś...Człowiek,który żyje w harmonii z samym sobą jest szczęśliwy.
Szczęśliwy ten,który potrafi docenić,to co ma,zanim straci.Szczęśliwy ten,który szanuje i dba,o to co posiada.Szczęście jest zbyt ulotne,szanujmy się nawzajem,wspierajmy.Szczęściem nie są ani pieniądze,ani kariera,ani sława.Szczęście,to mieć rodzinę,dzieci,przyjaciół,miłość. Żyjemy tu i teraz,nikt nie da nam gwarancji,na przyszłość.Największą siłą w życiu jest,zżyta ze sobą rodzina....

Więcej zdjęć w bluzeczce motylkowej znajdziecie tutaj..https://szpilkafashion.blogspot.com/search/label/conwersy

 










Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania.Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu

foto/Leszek l.9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).