środa, 31 stycznia 2018

228 grzeczny mundurek



Sukienka szkolna,granatowa,za kolano,z kieszonkami i guziczkami,pod spodem zwykła koszula biała z kołnierzem,może nawet pochodzić z męskiej szafy.Czarne długie zamszowe kozaczki i motocyklowa ramoneska H&M.Dodatki/torebka z futerkiem,oraz odrobina złotej biżuterii i granatowy zegarek,koloru sukienki.


Moja myśl na dzisiaj??
W niedzielę byłam na mszy św.i do dziś,chodzą mi słowa księdza,(Dzieci z nie prawego łoża)Wiecie co??Miałam ochotę wyjść z kościoła.Czym różni się dziecko,które rodzi się po ślubie rodziców,a dzieckiem,które rodzi się bez ślubu.Jedno i drugie rodzi się albo z miłości swoich rodziców,albo z tzw wpadki.Niestety takie jest życie.Najważniejsze to,dziecko wychować na porządnego człowieka.Jeśli chodzi co niedzielę do kościoła,a po za nim,jest chuliganem,to czy jest,z prawego łoża,czy nie??Nie ważne jest.Ważne jest,dobrze wychować dziecko,na odpowiedzialnego,wrażliwego i pełnego wiary w siebie i w swoją rodzinę człowieka.













5 komentarzy:

  1. Hej kochane!!Kiecka do skrócenia,więc następnym razem będzie w nowej odsłonie.Na pewno lepiej mi pójdzie,w długości,którą lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ostatnio taki grzeczny strój się podoba:))świetnie wyglądasz i fajną dopasowałaś kurteczkę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu,w koncu kobieta zmienną jest....Pozdrawia bardzo serdecznie!!

      Usuń
  3. Super !!! Biała koszula to jest zawsze strzał w dziesiątkę, a eleganckie dodatki to jest to. Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot,sukienka jest już po przeróbce..Pozdrawiam..

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).