niedziela, 16 kwietnia 2023

508) maxi w kwietniu


Witajcie kochani 馃グ

Dzi艣 na dlugo, 偶eby si臋 wyrwa膰 ze szpon codzienno艣ci. Dom karmienie, pampersy itd. Nie pierwsze, ale ostatnie. Kto nie wie,to tak, m贸j synu艣 ma ju偶 3 mce. Kocham najmocniej na 艣wiecie 馃グ馃グ Teraz patrz臋 na mojego 艣pi膮cego, u艣miechaj膮cego si臋 synka. Pomimo k艂opot贸w, kt贸re teraz mam, to jeden z wi臋kszych cud贸w, kt贸re mnie ostatnio spotka艂o. 

Wracaj膮c do mojego ubioru, to spragniona jestem sp贸dnic 馃槈馃槈 wi臋c zaczynamy od d艂ugo艣ci.























 


Witajcie kochani 馃グ



Dzi艣 na dlugo, 偶eby si臋 wyrwa膰 ze szpon codzienno艣ci. Dom karmienie, pampersy itd. Nie pierwsze, ale ostatnie. Kto nie wie,to tak, m贸j synu艣 ma ju偶 3 mce. Kocham najmocniej na 艣wiecie 馃グ馃グ. Teraz patrz臋 na mojego 艣pi膮cego, u艣miechaj膮cego si臋 synka. Pomimo k艂opot贸w, kt贸re teraz mam, to jeden z wiekszych cud贸w, kt贸re mnie ostarnio spotka艂o. 

Wracaj膮c do mojego ubioru to spragniona jestem sp贸dnic 馃槈馃槈 wi臋c zaczynamy od d艂ugo艣ci.


1 komentarz:

  1. Fajny zestaw:)))bardzo lubi臋 maksi:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny na moim blogu. B臋dzie mi bardzo mi艂o,je艣li zostawisz po sobie 艣lad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielk膮 motywacj臋... Serdecznie dzi臋kuj臋.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania si臋 kopiowania oraz wykorzystywania zdj臋膰, oraz tekst贸w i ich fragment贸w, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).