poniedziałek, 12 marca 2018

237 HOT: Wykropkowane / Spotted


https://szpilkafashion.blogspot.com/search/label/groszki zapraszam też na stary post w roli głównej groszki..
Groszki to trudny temat,wiadomo nie wszystkim pasują.Jednak, zawsze można coś dodać w ten deseń.Ja dziś dodałam,tylko groszki w postaci tasiemki do sukienki,która już tutaj była w postaci *grzeczny mundurek*.Użyłam maszyny i nadałam jej nowy charakter.https://szpilkafashion.blogspot.com/2018/01/grzeczny-mundurek.html Mysle,że wyszło mi to całkiem przyzwoicie..Taką odświeżoną moglabym już spokojnie nosić.Wystarczą chęci,by zwyklą sukienkę przerobić w coś niebanalnego...To już kolejny post z grupy https://www.facebook.com/groups/1953668521512384/ na,którym ,dodajemy co tydzień posty tematyczne..Zapraszam na post..


Moja myśl na dziś:
Własciwie miała być inna,ale w związku z tą zmianą na zewnątrz,zmieniłam też myśl...
W życiu nie chodzi o to by być czyjąś pierwszą miłością,ale jeśli taką jesteś do końca,??Jeśli jesteś,również ostatnią,to jesteś szczęściarą,szczęściarzem.Najważniejsze,to znaleźć miłość i to nie ważne,w jakim wieku,w jakiej odległości,nic nie jest ważne.Liczy się tylko TY i TA druga osoba.Jeśli potrafisz zaufać,jesli potrafisz docenić trudy i zaangażowanie drugiej osoby.Czasem warto uchylić drzwi,by ktoś kto stoi w przejściu mógł wyjść,a ktoś nowy wejść.Nie zatrzymujcie się w przejściu,nie wracajcie do przeszłośći.Jeśli jesteście gotowi na nowe nieznane,to co WAS powstrzymuję???Zawsze też powtarzam,słuchaj się swojej żarówki hehe!!!






spuścmy na odrost włosow kurtynę milczenia...













Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
foto,Leszek lat 9


sukienka/nn moja przeróbka
kozaki,Allegro
płaszcz/sh
torebka/New look/prezent od dzieci
broszka/nn
kolczyki/KATHERINE,hurtownia
reszta biżuteri/moja





30 komentarzy:

  1. No i prosze jak niewiele trzeba, by za pomocą kropkowanej taśmy odmienić sukienkę...wielkie brawa za pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten róż w kropki podkreślił subtelności dla sukienki, stylizacja jest słodka i taka dziewczęcą. Podoba mi się bardzo :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw kolorów Kasiu, a różowa wstążeczka w kropeczki niezwykle urokliwa, sliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, ślicznie ozdobiłaś sukienkę. Również torebka wpadła mi w oko.
    Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję moja droga,torebka jest prezentem od dzieci spod choinki ją wyciagnęłam...hehe!!

      Usuń
  5. Lamówki są super, bardzo lubię takie wykończenia. Śliczny kolor płaszcza - te pudrowe róże świetnie wyglądają :))) . Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne połączenie granatu z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, kobiecy zestaw. Bardzo delikatny i subtelny. Buty to - wow!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny motyw groszków:))śliczna torebka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż z granatem to super połączenie kolorystyczne. Bardzo podoba mi się Kasiu Twój pomysł z ozdobieniem tej sukienki tą groszkową wstążką. Jest moc ! Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kropeczki tajniaczki, takie subtelne ;) Kokarda jest wdzięcznym elementem urozmaicającym sukienkę. Kolorystyka tez niebanalna ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na kropki. Chyba powinnaś zacząć szyć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Krystyno,chwilowo obszywam domowników...;)
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  12. Bo o to chodzi, żeby dostosować trendy do siebie. Doskonale sobie z tym poradziłaś! Bardzo wdzięczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko,nie potrzeba popadać w skrajności.Dokładnie,mały akcent,a cieszy...Pozdrawiam moja droga i życzę zdrówka!!!

      Usuń
  13. Kropek nie ma w nadmiarze no i fajnie, dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu bardzo mądre słowa i zgadzam się z Twoim przesłaniem w całej rozciągłości. Pomysł z wstążką świetny, ale mnie urzekło jedno z Twoich zdjęć w tej stylizacji . Śliczny ten płaszczyk. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo delikatnie wpasowałaś się w ten wykropkowany trend. Płaszczyk super...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).