środa, 21 marca 2018

239 romantycznie i rozważnie


Wspominając wiosnę, która była krótko, podczas tej zimy....hehe!!! Mam taka niespodziankę. Sukienka koszulowa,zapinana na guziczki z kontrafałdą z przodu,długość pierwotna midi,została lekko przerobiona na dł.mini,a paski dostały w nogrodę róże...Sukienka nabrała charakteru,a kto wie??Może znowu ją nie bawem przerobię...Kozaki,już w standardzie,jestem naprawdę z nich mega zadowolona.Ramoneska czarna z Primarka,paseczek nn.Kto wie,może chciałam przywołać wiosnę na dobre,jednak ona nie grzeczna jest i chodzi,jak Ja własnymi torami..hehe!!!Mówiła mi ostatnio,że już się zbliża,więc i Ja jej oczekuję z utęsknieniem.


Moja myśl na dziś.
Nie bądź niecierpliwa,daj sobie czas na poukładanie wszystkiego,a zobaczysz,że życie jest piękne.Przestań gonić za szczęściem,ono samo powróci.Nastanie,tak jak przychodzi wiosna,lato,jesień,czy zima.Otwórz oczy i serce.bądź sentymentalna,bądź sobą,ciesz się życiem.Nie bierz wszystkiego do siebie i najważniejsze.Nie oceniaj!Odpowiadasz tylko za siebie,za dzieci,nie za kogoś innego,nie za cały świat.Jesteś jedna,jedyna na milion,szanuj to,ciesz się życie,a kto ma w nim zostać zostanie.Całusy kochani!!!






Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu

PS.Dziękuję za miłą wycieczkę,cudna niespodzianka...Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Piękne myśli! Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka śliczna:))może przywoła wiosnę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje Pani Reniu,oby wróciła....Pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Super sukienka. Pięknie Ci w niej i te nogi w butach - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana,mi również bardzo się podoba.Pozdrawiam,miłego weekendu życzę..

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).