środa, 14 marca 2018

238 mini w maxi


Witajcie,sukienka,ktora już tu była.Dziś w odslonie z długimi kozakami i pięknym czerwonym płaszczem..Granat plus piękna czerwień..Mega kolory.


Moja myśl na dziś.
Zawsze należy mieć otwarty umysł i serce.Nigdy nie wiadomo,kiedy będzie nam potrzebne..Jedno i drugie warto mieć,nie zamykać się na wiedzę,na nowe doświadczenia,wiadomości.Warto słuchać się swojego rozumu,a gdy nam podpowiada coś,wyciagać wnioski.Stawiac nowe cele,realizować je,kochac i być kochanym....













Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu
foto/leszek

8 komentarzy:

  1. Czerwień to energia. Jest moc, wulkan energii :) czego chcieć więcej. Pięknie...
    Płaszczyk porywam...
    Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Barbarossa.Czerwien to mocny kolor,dodaje energii i sexapilu.... pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. Świetny jest ten płaszcz i kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ;) nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).