poniedziałek, 5 marca 2018

235 Art:Pop-art..




Kolejne wyzwanie z naszej grupy https://www.facebook.com/groups/1953668521512384/ dotyczy *Pop-art*Ja postanowiłam pokazać moją sukienkę,którą przerobiłam.Sukienka,taka nijaka,jak dla mnie bez charakterru.Teraz,jest ładna,delikatna,z charakterem.Moje drugie podejście do maszyny,okazało się chyba sukcesem.Skróciłam dół,z tego materiału zrobiłam pasek.Usunęłam guziki z kieszonek,dodałam koronkę i naszywki w postaci różyczek.Podwinęłam dół i obszyłam koronką dwa razy.Wyszedł taki efekt,córka powiedziałą*Mamo śłicznie Ci wyszła*,wiec tym bardziej jestem z niej dumna.To jest moje artystyczne dzieło.Kozaki  i zegarek ostatnie zakupy na Allegro,płaszcz z głębin szaf,okulary ze szkatułki,kolczyki,dawno temu zakupione również na Allegro,
#phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenaluspopart






torebeczkę zakupiłam od Pani z fb










http://allegro.pl/kozaki-za-kolano-granatowym-6362-zamszowe-r-40-i7089868152.html

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
foto.Leszek l.9 i Ja

26 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudnie ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko,widzę u Ciebie na słodko już.Przepyszny pośćik.Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Ale jesteś zdolniacha Kasiu :) Bardzo urokliwą sukienkę "wymodziłaś" :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu,jakoś tak mi wyszło.Chociaż w zamiar był troszkę inny,zmieniał się pomysł wraz z kolejnymi odpaleniem maszyny hehe!!Pozdrawiam moja droga i świetną stylówkę zrobiłaś na dziś.Pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Super kobiecy zestaw, sukienka taka energetyczna, buty to cudo 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga,buty naprawdę szczerze polecam są boskie,Ja mam szerokie udka i tzw wysokie podbicie,ale są mega wygodne i super się nosi.Pozdrawiam!!

      Usuń
  4. Wyszło super a jeszcze córka doceniła to jest podwójny sukces Kasiu...serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Pani Basiu,najważniejsze słowa córki.Kiecka ma charakterek teraz.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Masz bez wątpienia talent:))sukienka świetna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu,kiedyś coś tam próbowałam z 25 lat temu,ale brakowało mi cierpliwośći.Za to teraz pełen luz.Chyba dorosłam do swojej maszyny..Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Super sukienka! A co najważniejsze, nie powtórzy się na ulicy, bo to Twoje, niepowtarzalne dzieło!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Edotko,moja mama jest krawcową,kiedyś mogłam mieć naukę za darmo..Dziś za daleko mieszka,by wziąść korepetycję,myślę jednak,coś jest w genach..hehe!!Całuski kochana.

      Usuń
  7. Kocham takie botki - a granat z różnego rodzaju różami to dla mnie jedno z piękniejszych połączeń. Pozdrawiam serdecznie - kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże ogólnie ostatnio są jakby na czasie...Sukienka koloru pomidora malinowego,więc zapamietam,by połączyć cudne granatowe kozaczki z różem,a mam jeszcze świetną ramoneskę na wiosnę.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Kasiu, sukienka jest bardzo fajna. Ja też lubię cos sama przerobić i wymodzić, więc doceniam bardzo takie ciuszki, które są po części własnego projektu. Świetnie wyglądasz !!! Buziaki... :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie bardzo oko cieszy....Niby nic,a jednak.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci wyszło. Ja mam zamiar doszyć koronę do spódnicy. Podobają mi się też Twoje kozaki, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,moje się świetnie sprawdzają kozaczki.Czekam na Twoją przeróbkę spódnicy.Pozdrawiam Ewuniu.

      Usuń
  11. Swietnie wystylizowałaś sukienkę a połączenie różu z granatem bardzo efektowne . Pozdrawiam serdecznie www.happy-woman.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatnie ujęłaś temat :-) Podoba mi się ta różnorodność w zabawie od minimalizmu do jazdy ma maxa :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy i niezwykle kobiecy zestaw stworzyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,to takie początki,ale wyszło bardzo efektownie.Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).