niedziela, 25 marca 2018

240 bosmanka w martensach



Do dzisiejszej stylizacji skloniła mnie brązowa ramoneska,którą dostałam,sweter z SH,spodnie eko skóra i martensy.Dobralam torebkę w stylu boho,czapke ze skóry,bosmankę kolczyki i okulary Allegro i zagarek w postaci naszyjnika.



Moja mysl na dziś:
Nie pozwól, aby ludzie wiedzieli o Tobie zbyt dużo. Nie przed wszystkimi musisz się od razu otwierać. Każdy Cie zna,na tyle,na ile mu pozwolisz...Szanuj swoją prywatność,ale i innych. Zwykle dzień dobry,lub dobranoc,to nie wyznanie milości. Jesli, ktoś Cie lubi,nie ważne,jak mocno,to tylko nadal CIĘ lubi. Nigdy nie myl pojęć,bo potem,to zaboli.






















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
foto/Leszek lat 9

8 komentarzy:

  1. Pięknie to wszystko złożyłaś w jedną całość:))śliczny zestaw i tak w nim wyglądasz:))świetne są te przesłania :))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pani Reniu,kazdy komentarz mile widziany...dodaje mi siły i wiary..Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Śliczny jest ten zestaw, taki dziewczęcy ;) Miłego poniedziałku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie te ciepłe odcienie brązów czy tez lekkiej rudości grają z Twoja urodą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno,brąż z czernią,przemawia do mnie...pozdrawiam!!

      Usuń
  4. Kasiu rewelacyjnie wyglądasz w tym zestawie. Baaardzo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).