czwartek, 29 marca 2018

241 mom jeans w timberkach



Moje *mom Jeans*kupiłam w SH i dobrze.Już kiedyś miałam podobnego typu spodnie z eko skóry,nie wyglądałam w nich korzystnie.Z pewnościa nie będą moimi ulubiencami.Pupa wygląda na dużo wiekszą.Pewnie dziewczyny w rozmiarze XS wygladaja super,Ja nie..Mam wieksz dużo rozmiar.Buty za to zakupiłam na Allegro ze sklepu,sa strzałem w 10!Ciepłe,śliczne o miętowym kolorku.Bluzka o ładnym dekolcie,ramoneska,kamizelkai torebka z sh.Zdjęcia robione w drodze do fryzjerki.Mam wspaniałą fryzjerkę Anie,chwila relaksu,tylko dla mnie...Cudowne uczucie,gdy wychodzisz z salonu i zawsze jesteś zadowolona...Nie potrzeba jej reklamy,bo ręce zawsze pełne roboty ma,a terminy ustalone na kilka mcy do przodu.Dziękuję Aniu,za super zmianę.Pozdrawiam.




 Moja myśl na dziś:
Jeśli męźczyźnie zależy znajdzie sposób i czas.Jeśli jesteś wyjściem awaryjnym,odpuść.Każda kobieta potrzebuję mężczyzny,a nie chłopca.Może być silna,ale i tak będzie potrzebować mężczyzny.Mężczyzny,przy którym będzie się czuła bezpiecznie,który będzie ją wspierał i dotrzymywał slowa,który znajdzie dla niej zawsze czas.






biżuteria/moja szkatułka


http://allegro.pl/trapery-timberki-pastelowe-futro-1420-niebieski-40-i6936212086.html

bluzka/Atmosphere
spodnie/sh, JEANS SHOP
ramoneska/dostałam od Moni.
kamizelka/Allegro
buty/Allegro
bizuteria/szkatułka moja i hurtownia Katherine
zegarek/Allegro
pasek/butik

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu
foto/Leszek.lat 9

14 komentarzy:

  1. Super stylówka, fajna ta kamizela zaslania to co nie lubisz w momsach, timberki cudowne i przede wszystkim cudowna nowa fryzurka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna fryzurka:)))zestaw bardzo ładny i wygodny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu masz śliczne buty i kamizelke, pięknie wyglądasz. Super włoski, ale uważaj z tym kolorem. Ja bardzo lubię taki kolor włosów, ale po 5 latach chociaż mam silne włosy zaczęło robić się siano i takie , że połowę włosów straciłam. Nie robiłam włosów sama, tylko w salonach, a jednak włos taki się zrobił. Po czytałam i większość kobiet jeśli musi mieć rozjaśniane ma później problemy. Mam koleżankę , nie ma ciemnych włosów , tylko jasne i ona nie rozjaśnia, wystarcza jej zwykła farba do jasnych włosów i to bez amoniaku i jej nic się nie dzieje i ma piękne, ale jeśli amoniak to z czasem niszczy włosy, bo to działa tak , że pierzesz włosy z koloru. Tu Angielki dziwią się :dlaczego Polki mają tak zniszczone blond włosy, po co im taki kolor jeśli mają później włosy siano. Moda na ten kolor jest, bo przyjęło się, że odmładza i sporo modelek go ma. To nie jest prawda, odmładza tylko natura czyli to co mamy lekko wyretuszowane. Mnie najbardziej podobały się włosy z twoich pierwszych zdjęć z początku bloga, były piękne:)masz super loki i kolor, loki to atut , tylko trzeba pozwolić im się kręcić i zapuścić dłuższe. Teraz też masz fajne, ale to trudny kolor. Pamiętaj o oleju kokosowym i arganowym. One często wygładzały mi włosy i reperowały, miałam kiedyś takie jak ty teraz ale po latach miałam siano i to z połową włosów, bo wychodziły. Zdrowych , pięknych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,wiem Pani Jolu.Poki co,to farbuje,jak mi przejdzie ochota,powrócę do naturalnych...Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Bardzo twarzowa fryzurka, a kolor wlosow swietnie pasuje do Twojej karnacji. Brawo dla fryzjerki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna fryzurka i bardzo twarzowa.
    A złota myśl - o tak, sama prawda. :)
    Moc pozdrowionek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko,o tak.Zawsze należy szukać mężczyzny,by byc dla niego nr.1.Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).