czwartek, 5 kwietnia 2018

242 puder w zajączku


 Taki zwyklak z uszkami króliczka,dlaczego nie??Ożywia każdą stylizację,ale przyznam nie każdej podpasują..uszy i pomponik z tyłu.Jak,dla mnie bomba!!!Świetnie się noszą,podkręcą zabawnie każdą stylizację,w końcu nie tylko szpilki są ekstra.Do nich wystarczą dzinsy,bluzeczka i ramoneska.Ja dodałam pod kolor torebkę Dorothy Perkins.Biżuteria standard(szkatułka).Dziś w towarzystwie córki i jej zabawek w drodze na plac zabaw...


Moja myśl na dziś:
W życiu zawsze trzeba znależć czas na wszystko.Na wszystko przyjdzie czas...
Jeśli masz zachowaną równowagę,to jesteś bardzo szczęśliwy.Nie trzeba dążyć do wszystkiego za wszelką cenę,czasem wystarczy odpuścić(nie zawsze),by coś się spełniło.Byśmy dostrzegli sens w życia w tym co mamy...Dla jednych jest to praca,kariera zawodowa,dla innych dom,rodzina,ale jeśli zachowasz równowagę w tym wszystkim,jeśli docenisz,to co masz,co los Ci daje,będziesz bardzo szczęśliwy.Czasem konieczośćią są nowe decyzję,ale takie jest życie.Życie idzie na przód,nie czeka,aż Ci się zechce,coś zrobić...Musisz po prostu nadążąć,łapać je w garść i iść do przodu...Nie unikniemy odpowiedzialnośći,ale,to nasze ŻYCIE!!!!














http://allegro.pl/trampki-tenisowki-kroliczki-biale-bunny-sneakersy-i6708953178.html?reco_id=abe6aa85-389a-11e8-aaeb-246e96840240&ars_rule_id=201
spodnie/rurki Primark
bluzka/nn
ramoneska/Miss softy
buty/Allegro
torebka/Allegro

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu
foto/Jagoda lat 5.

8 komentarzy:

  1. Kasiu bardzo ładnie wyglądasz i masz pomysłowe trampki. Ja muszę uważać z takimi ozdobami ,lubię i mam jedną parę, ale tylko pompon z przodu buta. Nie mogę nosić nic dziewczęcego chyba, że jako dodatek, ale muszę uważać jaki. Mało mam beztroski w sobie, zawsze byłam dorosłym dzieckiem. Mój typ urody zawsze budził respekt, chociaż taka nie jestem to tak inni odczuwają i jeśli zastosuję tak jak u Ciebie to będzie się gryzło ze mną. U Ciebie dobrze pasuję do codziennego loka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,Ja uwielbiam takie*inne obuwie*ale i też cudne dodatki...Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Kasiu, wesoły wiosenny look. Tak radośnie wyglądasz.:)
    Co to za obiekt za bramą? Wygląda ciekawie.
    Moc pozdrowień i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu droga,to jest nasz PArk Dworski,oraz plac zabaw przy nim..Bardzo piekne miejsce zwłaszcza wiosną i latem,gdzie jest mnóstwo Azali kwitnących.Weekend będzie cudowny i bardzo ciekawy....Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Swietne buty - to sie takie kupuje, czy sama je wymyslilas? A Jagoda, lat 5, swietnie sobie daje rade z aparatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja,moje kupiłam w sklepie na Allegro,link w opisie...Dziekuję,pozdrawiam.

      Usuń
  4. Bardzo fajna miejska stylizacja, taka na luzie:)podoba mi się:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję,w końcu kto nam karze gonić,nie wiadomo za czym?//Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).