sobota, 28 kwietnia 2018

249 czerwień,kolor miłości cd


Czerwona maxi sukienka,piekny intensywny kolor,krój,cudeńko. Srebrne wykonczenie dekoltu,inaczej nie mogłam wystylizować,jak tylko ze srebrem.Idealnie dopasała mi torebra retro zakupiona na pchlim targu dawno temu z pięknym kwiatowym haftem.Szpilki czerwono-srebrne cekinowe,to mój ostani nabytek(powiedzmy,ostatni,bo kupiłam od razu 3 pary..hihi!!!).Okulary wyciągnełam z szuflady,oraz kolczyki ze szkatułki..Jestem jak sroczka,co się świeci,jest moje...Bransoletki z czasów własnych wyrobów biżuteryjnych...Pozdrawiam!!


Moja myśl na dziś:
Co masz zrobić dziś,możesz zrobić jutro,ale co masz powiedzieć jutro,czasem lepiej powiedzieć dziś...np.tęsknie,przepraszam,kocham,jestem dumna...Czasem małe słowa,mogą dużo znaczyć dla odbiorcy....i życie staje się prostsze...















sukienka/szyta na miarę.
kolczyki/moja szkatuła
szpilki/butik
okulary/butik
torebeczka/SH

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

4 komentarze:

  1. Twoja sukienka jest śliczna:))i bardzo Ci ładnie w tym kolorze:)))dzisiejszą myśl zapisuję:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję P.Reniu.Faktycznie czuje się cudownie w tym kolorze i w tym kroju.Mysli....sa z życia wzięte.. Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. No ekstra! Sukienka pięknie pasuje pod buty https://zoio.pl/obuwie/szpilki (albo na odwrót ;-)), ale najlepszy ze wszystkich jest jednak uśmiech :D Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilki i sukienkę kupiłam chyba nawet w ten sam dzień,jakoś się tak trafiło...Uśmiech,to jedna z niewielu rzeczy,która wszystkim pasuje do każdego stroju,a w dodatku nic nie kosztuje.Jeśli jestem szczęśliwa,to tym bardziej uśmiecham się.Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).