niedziela, 15 kwietnia 2018

244 czerwień,kolor miłośći







Sukinkę,którą teraz widzimy,oczywiśćie przerobiłam,małą poprawka z wielkim skutkiem.Krój sukienki był za kolano,osobiście nie przepadam za taką długośćią.Skróciłam,obszyłam grubszą koronką,od razu sukienka nabrała charakteru.Miło dostosować ciuszek do siebie,a nie siebie do ciuszka..hehe!!!W jednej wersji dodałam szpilki czarne ze złotym łancuszkiem z tyłu buta,a w drugiej półbuty złote,tzw oxfordki(chyba)w razie pomyłki,proszę poprawić mnie w komentarzu.Dobrałam kurteczkę wiosenną w zbliżonym kolorze matalicznego złota.Torebka różowa,którą mam zamiar nosić również,jako nerkę.


Przyjaciółka,robiła fotkę sobię,ale i mnie chciałą uwiecznić na foto,więc zrobiłam,to samo(hehe)
Moja myśl:
Miłość jest święta.Dla miłości warto żyć,z miłości sklada się nasza dusza i dla miłości warto żyć.
Zapominamy,że życie jest bardzo kruche,nie trwa wiecznie.Zapominamy,że mamy jedno nie dwa,trzy.Żyjemy jakbyśmy mieli prawo do wszystkiego zamiast skupić się na tym czego naprawdę chcemy..Nie jesteśmy nieśmiertelni.Żyjemy tu i teraz,nie odkładajmy życia na potem,nie odkładajmy miłośći,bo może nas zabraknąć.Piją szampana,tylko Ci którzy potrafili zaryzykować.Inni wciąż czekają na swoją szansę.....szanse na życie w miłości.Skąd moja myśl o miłośći??Chyba z nadejściem wiosny przyszła i narzuceniem na siebie mniejszej i krótszej ilości ciuszków i tej czerwieni.....




















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/



6 komentarzy:

  1. Ładna sukienka wyszła:) Też myślę, że lepiej Ci w długości przed kolano. Ja lubię i za, stare czasy, przyzwyczajenie, ale przed też noszę ...czego ja nie noszę, nie mam oporu do nawet dziwnych rzeczy:) Teraz rozmyślam jak nosić mój retro kapelusz w normalny dzień, będzie cyrk:)tak lubię i nie szkodzi, że w Polsce moje dzieci to krok do przodu, bo matka znowu zaczyna:);):)Lubię twoje myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to być sobą,dobrze czuć się w tym,co się nosi...A kto przejmował się krytyką.Tyle gustów ilu ludzi,że tak powiem,trochę dziwnie..hehe!!Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziekuję,teraz to już chyba wszystko ze wszystkim możemy lączyć i to jest najpiękniejsze w tym wszystkim.Modę dostosować do siebie...Pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Bardzo dobrze, że tchnęłaś w tą sukienkę drugie życie :)
    Bardzo podoba mi się pomysł z tą koronką, niesamowitego uroku jej dodała :)
    Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie,moja głowa jest pełna pomysłów!!!Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).