piątek, 20 kwietnia 2018

246 parkowo,kolorowo-podcinanie skrzydeł


 Dziś, post spacerkowy, słoneczny, kolorowy. Spodnie kremowo-brązowe,zielona w kwiatki bokserka, narzutka różowa plus japonki seledynowe z motylkami i torebka koloru brudnego fioletu. Spacerkiem z córkami i naszą psinką po parku i okolicach.



 Moja myśl na dziś:
Mowię dzieciom,że mogą zostać kim chcą,że wszystko zależy od nich...a tu,jednak okazuję się nie całkiem prawdą.Czasami jest tak,że nie możemy nic zrobiź,że ktoś nam podcina skrzydła,nie znając nas.Najgorsi są tacy ludzie,którzy nadal kierują się swoimi dziwnymi wartościami powiedzmy....którzy oceniają kogoś,nie znając go.Okazuje się,że nadal liczą się szerokie plecy,znajomości i osobiste korzyści.Nikt nie ma prawa oceniać kogoś,bez rozmowy z daną osobą,chociażby tyle,przyzwoitość nakazuje.Nikt nie chodzi w czyiś butach,by wiedzieć,co przeszedł i ile go,to kosztowało.Nikt nie ma prawa podcinać komuś skrzydeł.Pozdrawiam zainteresowanych,którzy,tak naprawdę mnie nie znają.....Oby zawsze los im sprzyjał!!!
















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.

4 komentarze:

  1. Kasiu wyglądasz ślicznie i masz bardzo ciekawe spodnie. Myślę, że trzeba ubrać zbroje, chociaż to trudne. Współczesny świat to straszny bałagan i ludzie są dziwni, patrzę moim półwieczem i zastanawiam się, dlaczego tak robią...tak jak piszesz, nie znają, a już oceniają, często pierwsze spojrzenie i myślą, że wszystko wiedzą, a nic nie wiedzą...Kasiu cieszmy się słońcem, rodziną i rubmy swoje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Pani Jolu,róbmy swoje,bo jak mówi stare porzekadło..Jeszcze się taki nie urodził,co by wszystkim dogodził...Najważniejsze tożyć w zgodzie z samym sobą...Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).