poniedziałek, 30 kwietnia 2018

250 kolory ojczyte...majowo


Dla wszystkich być może zgorszonych moich znajomych,pokazałam nogę... ha ha ha.Nic się nie stało,nie bądźmy pruderyjni,to tylko noga..Piękna czerona spódnica z rozcięciem, często ja obecnie noszę .Dokładnie z tą samą bluzką lub bokserką białą, kolczyki piórka zakupione, gdzieś na Allegro pewnie, bransoletka z hurtowni  Katherine, sandałki z Allegro.Zdjęcia z miejsca w którym obecnie,najlepiej sie czuję i odpoczywam,dobrze i miło spędzając czas.Pozdrawiam.





Moja myśl na bieżąco:
Dlaczego ludzie gonią za czymś, lub za kimś? Ciąglę chcą więcej i więcej.Najważniejsze w życiu, to ustalic,co chcemy mieć, lub z kim być.pazerność gubi nas.Przecież jedno życie mamy, nie przeskoczymy tego .Tam, gdzie się spotkamy wszyscy będziemy równi.Nie zabierzemy stąd niczego.Cieszmy się życiem, bo mamy jedno, cieszmy się z tego co mamy.Pozdrawiam kochani !!












Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło, gdy zostanę po sobie ślad.Jeśli spodobał się mój się mój blog zapraszam do obserwacji. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

4 komentarze:

  1. śliczna Arek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiechu nie brakuje, zdjęcia pozytywnie się oglądało i oby takie pozytywne nastawienie pozostało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania,dziękuję za komentarz.Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).