środa, 2 maja 2018

251 odkryte ramiona na szpilce


Morelowa sukienka,super na lato.Spokojnie możemy opalać ramiona,dodałam tylko większy naszyjnik i bransoletki z https://katherine.pl/  Sandałk zakupione,gdzieś ,kiedyś na Allegro.Osobiście nie polecam,a może tylko mi,te sznureczki spadają??Nie wiem,ale,jakoś częśto ich nie noszę..


Moja myśl na dziś:
W chwili zwątpienia,zaczynasz tracić grunt pod nogami.Usiąź na pupie i poczekaj,aż Ci przejdzie. Najlepiej trzymaj się swoich wartosći,a zobaczysz,że wszystko przeminie.Badź pewnią siebie osobą,ale nie zarozumiałą.W chwili zwątpienia dowiadujemy się,jakimi silnymi osobami jesteśmy.
Dlatego,daj sobie chwilę....a potem,myśl pozytywnie.Wszystko zależy od Ciebie,jeśli Ty siebie nie cenisz,nie wierzysz w coś,dlaczego inni mają wierzyć w Ciebie??Zacznij od siebie...

















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

2 komentarze:

  1. kolor sukienki pasuje do Twojej urody ;-) I masz wspaniałe, wspaniałe szpilki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam sukienki,dają tyle mozliwości w stylizacji.Wszystko zależy od dodatków..Pozdrawiam,dziękuje za komentarz.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).