piątek, 11 maja 2018

255 pastele wygodnie



 Moja stylizacja wyszła bardzo spontanicznie,spodnie w delikatne paski,czarna bluzeczka z dekoltem ze srebrną nicią,chlodno...brrr.Zarzuciłam kurteczkę wrzosowy kolor,wygodnie,więc tenisówki z pomponikami i uszkami króliczka,plus bialy pikowany plecak.Okulary,to już standard,muszą być.Kolczyki turkusy pod kolor wisiorków,a usta różowe...



 Moja myśl na dziś:
Jesli dwoje ludzi chce być razem?jesli jest chemia?chęć z obu stron?to nie ma takiej sily,rzeczy,mocy,która,by stanęła na drodze.
























bluzeczka/MAXI BLUE
spodnie/
plecak/Allegro
buty/Allegro
kuteczka/
bizuteria srebrna/moja szkatuła.
okulary/butik


Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze

2 komentarze:

  1. Ciekawy wygodny zestaw i fryzurka;)Dobrze mieć takie zestawy. Lubię plecaki, przy takich wyjściach są niezastąpione. Ciekawe buty i super myśl, to prawda:)Miłej soboty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję P.Jolu.serdeczie pozdrawiam.Miłego weekendu!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).