czwartek, 17 maja 2018

258 Maxi brąz w rzepaku...




Od dawna marzyła mi się sesyjka w rzepaku.;) Więc,gdy przypadkiem nadarzyła się okazja,nie mogłam nie skorzystać.Auto zaparkowało,a Ja 3 sekundy później stałam w nim..hehe!!To była spontaniczna sesja,ale chyba bardzo udana.Tutaj fotki również w tle z białym bzem,ale chyba mój tel.był w nie najlepszej kondycji.Sukienka rozm.38,ale po drobnej mojej przeróbce.Ostatnio nabyłam dwie podobne,wymagały drobnej interwencji,bo nosze 46.Warto było,efekt bardzo mi się podoba.Szpilki sprzed kilku sezonów,pasek skórzany SH.Pozdrawiam!!





 Moja myśl na dziś:
Czasem pozwól sobie na odrobinę błogiego lenistwa,czasem pozwól sobie być dzieckiem,bujać w obłokach,biegac po trawie boso i wąchac kwiatki na łące.Zatrzymaj się na chwilę i zapytaj,dokąd tak biegniesz...Jutro będzie kolejny dzień,a co Ty zapamiętasz z dzisiejszego??Może właśnie usiądziesz z filiżanką kawy wygodnie w fotelu,poczytasz ulubioną ksiązkę,otworzysz szeroko okno i spojrzysz na przechodni,a może usiądziesz w parku na ławce....??











 











Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

8 komentarzy:

  1. Sesja boska! A sukienka wspaniale komponuje się z kolorem żółtych kwiatków :-)
    Pozdrawiam!
    Blog ZOIOMODA

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzepakowa sesja wyszła super. Bardzo lubię długie sukienki latem, a ten złoty kolor Twojej wygląda bardzo słonecznie. Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam taki krój sukienek, chociaż może nie powinnam w nich chodzić... Pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Boska ta sesja w rzepaku. Ślicznie Ci w tej sukience.:)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).