środa, 30 maja 2018

262 midi art wyjsciowo

O stylizacji:
Koszulka to przerobiona biała zwykła podkoszulka,wiekszy dekolt,obcięte rękawki..spódnica bardzo mi się spodobała z prawej strony posiada kieszonke,bardzo ciekawy print. Szpilki rozmyte kwiaty niebieskie na białym tle,a to wszystko otulone narzutką z New Looka. Biżuteria z głębin kuferka, pierścionki srebrnembrązowy zakupiony na wakacjach w Pile w jakiejś galerii,torebka SH.
Kolczyk niebieskie liście zrobiłam sama...świetnie mi dopasował całości do szpilek.




Moja myśl na dziś:
Nie osądzaj,każdy ma swoją historię....idzie swoją drogą.Jeśli chcesz coś powiedzieć,po prostu to zrób.Nikt nie jest jasnowidzem....no dobra,rzadko się taki zdarza..Nie oczekuj,że ktoś coś zrobi,albo wie,albo chyba się domyśla...To złudne nadzieje....Pozdrawiam.














Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

2 komentarze:

  1. Post świetny, bo z dzieckiem, a jutro akurat samo co Dzień Dziecka :D Szpilki już chyba te były, ale są po prostu ekstra :-) Fajnie zrobiłaś ten kolczyk, a z Twoją myślą w z zupełności się zgadzam ;-)

    Pozdrawiam!
    Zoio Moda - Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).