sobota, 2 czerwca 2018

263 maxi bez pleców


O stylizacji:
Sukienka maxi bez pleców,przewiewna,delikatna,a do tego druga sukienka.Jednak Ja użyłam jej,jako narzutke.Bardzo ciekawa struktura szycia białej sukienki.Jest bardzo krótka,jak dla mnie,to nawet mini dla mnie nie jest...sandały pod kolor sukienki,Zakupione w jakimś obuwniczym niedawno..Niby nic ciekawego a jednak chyba fajnie to zgrałam...Pozdrawiam!!






Moja myś na dziś:
Wspomnienia już byly,a marzenia prowadzą nas w nowe,nieznane..Zastanówmy się chwilę,o czym marzymy..bo,gdy tak naprawdę o czymś marzymy,to cały wszechświat pomaga nam w tym,byśmy spelnili nasze marzenie.Nie ma rzeczy niemożliwych,póki się staramy,póki dążymy,póki żyjemy wszystko jest możliwe...Nie pozwól,by Twoje marzenia zostaly tylko marzeniami.....Pozdrawiam!!  :)























Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze..

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł z założeniem białego wdzianka na sukienkę:))sukienka też super:))Myśl na dziś wspaniała:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest ekstra! Kolor świetnie Tobie pasuje :)
    Najlepsze w tym blogu poza stylizacjami są zdecydowanie myśli dnia - mocno mnie inspirują ;-) http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).