piątek, 4 maja 2018

Męski akcent/ A Little bit of a Gentleman. PHENOMENAL US – CHALLENGE 13


  •                                                           Męski akcent/ A Little bit of a Gentleman.




Kolejne wyzwanie naszej świetnej grupy Phenomenal Us,dziewczyny jesteśmy świetne,pozdrawiam wszystkie!!!!

O stylizacji:
Biała męska koszula w damskiej garderobie,to już chyba norma.Pasuje nie mal do wszystkiego i na każdą okazję.Dziś zagościła u mnie.Spdnie casualowe czarne z materiału,biała koszula,czarne wieksze kolczyki,które podkreśliły moją kobiecość,szpilki czarne,ale żeby nie było za slodko,dodalam mały akcent w postaci szelek.Dla osłodzenia stylizacji dodalam torebkę w kolorze przybrudzonego fioletu..Taka stylizacja bardzo mi się podoba...




Moja myśl na dziś:
Szczęście jest chwila,jeśli to zrozumiemy..będziemy szczęśliwi zawsze.Życie składa sie z chwil,czyli ze szczęścia.Niemozemy być szczęśliwi 24h,to nie realne.Jednak,gdy to zrozumiemy zaczniemy doceniać nasze życie,a nie tylko narzekać.Cieszmy się z tego co mamy!!!!





















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.



15 komentarzy:

  1. Koszula + spodnie i jak zwykle u Ciebie ekstra szpilki :D Pozdrawiam ;)
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takuwielbiam szpilki.Każda kobieta powinna mieć swoje ulubione chociaż jedne...Ja mam wiele,a ogolnie obuwia ponad 150 par.Każdy ma jakiegoś bzika...hehe!Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Rzeczywiście szelki dodają Ci pazura. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szpilki i szelki sprawiają, że zestaw wygląda bardzo rock and rollowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje,o to mi chodzilo dokładnie,słodko ale nie za słodko.... Pozdrawiam!!

      Usuń
  4. Kasiu, super zestaw, taki niby bardzo męski , ale świetnie przełamany dodatkami, pięknymi kolczykami i słodką torebką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję kochana,moje stylizację,to nic w porównaniu z Twoimi.Mega mi się podobaja..

      Usuń
  5. Szelki kocham :) . Z białą koszulą cudownie. W wersji czarno-biało-różowej - ślicznie to wygląda. Torebeczka ma taki cukierkowy kolorek. Super :) . Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot,fajnie jest bawić się po prostu modą...Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Super pomysł z tymi szelkami!
    No i biała koszula, to już wiadomo, że klasyk!
    Ekstra całość wymyśliłaś:)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edytka,kobieta zmienną jest...wiec juz okupuje pastele.Pozdrawiam!!

      Usuń
  7. Szelki !!! Dawno nie widziałam u nikogo. Super ! Sama kiedyś, w liceum nosiłam. Super look, Kasiu. Prawda, że w czarnym i białym zawsze wygląda się dobrze ? :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Soniu,to kwestia osobista,wiadomo,zależy od kroju,fasonu,dodatków.Ja w tych spodniach za dobrze nie wyglądam...ale ujdzie.Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).