piątek, 4 maja 2018

260 błękit w skórze



O stylizacji:
Sukienka rozmiar 38,przerobiona na 46.HURA!!Buciki z głębin szafy i ramoneska od przyjaciołki cudnie!!Mam wspaniałych przyjaciół..
Pasek skóra/SH
Zdjęcia zrobione podczas spaceru z dziecmi,dzieci tez mam wspaniałe..Serdecznie wszystkich pozdrawiam!!




Moja myśl na dziś:
Omijaj toksyczne znajomości szerokim łukiem.Nie trać czasu na rzeczy na które i tak nie masz wpływu.Unikaj beznadziejne sytuację.Cierpliwość czesto przynosi większe efekty,niż pochopne działanie.Z każdej mojej myśli,wyciągnij,tyle ile sam,sama chcesz...bo każdy odpowiada,tylko za siebie.Każdy jest istotą rozumną,więc do dzieła.....






 









Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).