niedziela, 14 października 2018

W kolorze liści Phenomenal Us - Challenge 27

                                                  W kolorze liści/ Autumn Colours



Nasze kolejne wyzwanie z gupy Phenomenal Us,w kolorze liści.U mnie brązy, a właściwie panterkowa sukienka, dlaczego by nie?? Sweterek wełniany i conversy w ładną pogode, to chyba super rozwiązanie.Torebka skórzana s SH, firmy H&M.,przewiązana panterokwa husta zrobiona z resztek obciętej sukienki...
#phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenaluswkolorzelisci #phenomenalusautumncolours











 Moja myś na dziś:
Łap dzien dziś, jutro może nie nadejść...












foto :
Jagoda lat5

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

24 komentarze:

  1. No, no - super propozycja. Conversy i sukienka - to jest TO. Na luzie, ale jednak elegancko, super. :) )))) Pozdrawiam - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jesienny, przyjemny zestaw. To ostatnie zdjęcie z psiakiem super fajne:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sceneria, ach te kolory jesieni :) Pięknie wyglądasz w tej sukience :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, oby łaskawa ta nasza jesień była jak najdłużej...

      Usuń
  4. No i pomysł świetny! Ta panterkowa, a do tego z trampeczkami! Też
    lubię takie połączenia:))
    Wyszła taka Panterowa Pani Jesień! Rewelka!
    Dodam jeszcze Kasiu, że to jeden z Twoich najlepszych zestawów:))
    Bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Edyto i najlepiej się czuje w takim zestawienie.Całuski kochana!!

      Usuń
  5. Pasują Ci te brązy :) Bardzo ładnie Ci w tej sukience :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu jest super . Bardzo fajny pomysł z białymi conversami. No i brawa dla córci może kiedyś pójdzie w kierunku fotografii bo trenuje od małego. Pozdrawiam serdecznie Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem sama jestem zdziwiona z jej wników pracy...ach moja mała kruszynka.Już w wieku 3 latek zaczeła mi trzelac zdjęcia..

      Usuń
  7. Śliczna sukienka:))jak najbardziej w kolorze jesiennych liści:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, piękna sukieneczka i w kolorze Twoich oczu co razem świetnie się komponuje. Jest super !!! Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, pięknie wyglądasz w tej panterze <3 sukienka śliczna, ale w połączeniu z białymi trampkami w ogóle wymiata! Bardzo młodzieńczo i świeżo wyszło, a jednocześnie jesiennie i z pazurem <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Estupendas imágenes! Espero verte pronto por mi blog! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu świetnie, że dobrałaś trampeczki do tej eleganckiej sukienki, super dodatki, okulary, wisiorek i otulające swetrzysko :)(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częściej wybieram takie właśnie połączenie.....I dobrze mi z tym...Pozdrawiam Cię kochana!!

      Usuń
  12. Przepraszam, że piszę dopiero dzisiaj. Nadrabiam zaległości.
    Ślicznie i trochę drapieżnie wpisałaś się w jesienne klimaty.:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi Pani Basiu, dziękuję za miły komentarz. Miłej niedzieli...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).