niedziela, 21 października 2018

298 Idę bo mogę



Dziś w drodze na wybory przyjaciółka zrobiła mi kilka zdjęć... Ja to mam dobrze z moimi dziewczynami, zawsze mnie zrozumieją i pomogą. Głosować trzeba iść i dobrze wybrać. Jak wybrać?? Ciężka sprawa...tu na miejscu ludzi znasz, to trochę łatwiej, ale wyżej???  No dobra nie ma u mnie polityki, ani żadnych debat... za to powstał post. Sukienka , jak każdy ciuszek musi swoje *odwisieć*   nie sposób wszystkiego nosić... Sukienka na wieszaku nie zachwyciła mnie, co innego już widząc zdjęcia. Uważam, że ma w sobie coś, jest klasyczna, prosta, o ciekawym wzorze...a wiadomo  iż, to się liczy. Szpilki czarne z tyłu z łańcuszkiem nad obcasem, sukienka NN, skóra/żakiet. Odrobinę złotych dodatków,  jak to w klasyce... Torebka czarna, zakupiona kiedyś na Allegro, o bardzo ładnym, modnym obecnie wzorze.


 Moja myśl na dziś:
Najpierw obowiązki potem przyjemności.....i dlatego są już kolejne zdjęcia, z zabawy z córką w jesiennych liściach..Już nie bawem, na blogu, a już jutro "dziewczyna rajdowca" zapraszam!!!






























foto/ Jagoda 5 lat

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





4 komentarze:

  1. Sukienka jest naprawdę piękna i ma wiele możliwości:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest bardzo ciekawa. Klasyka w szafie dla mnie to mus.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).