poniedziałek, 22 października 2018

PHENOMENAL US - CHALLENG 28 Dziewczyna rajdowca / Racer's Girlfriend



                                               PHENOMENAL US - CHALLENGE 28


#phenomenalus #phenomenaluschallenge#phenomenalusdziewczynarajdowca #phenomenlusracersgirfriend


                                      Dziewczyna rajdowca / Racer's Girlfriend
Wczoraj wybory w klasyce, dziś bardziej zadziornie... Dziewczyna rajdowca, ten temat akurat jest mi dobrze znany. Nie odzownie na myśl przychodzi skóra, a wiadomo, że ja uwielbiam klasykę i rock. Szpilki, skóra, mini, to cała Ja. Chociaż styl się zmienia, eweoluje, My się zmieniamy. zamiast szpilek, obcasów, często jest obuwie sportowe, ale skóry?? Nie, to musi zostać. Dlatego dziś nie miałam problemów w podjęciu wyzwania. Zdjęcia zrobiła mi siostra cioteczna w sobotę i oto jestem. Pierwsza wersja, jest w Martensach i torebce większej, motyw skóry jest teraz bardzo hot. W drugiej wersji na sportowo: conversy i listonoszka, motyw węża na torebce/listonoszce. Podstawa, to spodnie z eko skóry, nogawki obszyte koronką, koszula w piękne jesienne liście, duża, przewiązania w pasie, ślicznie się układa i podkreśla moją pupe. Na wierzch w obu przypadkach ramoneska z Primarka, pasek wąski skórzany przy spodniach. Kochane do zobaczenia na trasie..... 










Moja myśl na dziś:
Nie musisz być dobrym, aby zacząć, lecz musisz zacząć, aby być dobrym.












































foto/ AGA



Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

16 komentarzy:

  1. Rajdowa klasyka - skóra, czarny - nic więcej nie potrzeba :) ))))) Świetnie to wygląda z czarnymi butami, ale chyba nawet lepiej w tenisówkach :) )))) . Świetnie rajdowa Dziewczyno :) )))) Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot, tak tenisówki sprawdzaja mi się coraz częściej...Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. No no kochana tylko motoru Ci brakuje i heeeeja :D
    Super wyglądasz, charakterrrrnie, rockowo- niezła zadziorrrra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie klimaty, zadziorne, ale klasyka tez jest mi bliska.Najlepiej, to wszystko pomieszać...Pozdrawiam

      Usuń
  3. No i wyszło świetnie!
    Dziewczyna Rajdowca w całej krasie!
    Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa dziewczyna rajdowca:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylóweczka Kasiu. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu bardzo pasuje Ci taki styl. Fajne radosne zdjęcia, kradnę torebkę wężową. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana torebka, to zakup sprzed chyba 2 sezonów, ale jak widać przydala sie.. Pozdrawiam!!

      Usuń
  7. Kasiu powtórzę po poprzedniczkach, to naprawdę Twój styl, a w skorzanych spodniach prezentujesz się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No Kasiu, bomba - zadanie wykonane na szóstkę.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).