środa, 10 października 2018

4 urodziny.. 295


4 urodziny mojego bloga      <3   <3    <3





Jeszcze nie w pełni zdrowa, ale jak tu nie wyjśc z domu w taką pogodę???
Od dawna chodziła za mną sukienka sportowa z Micky Maus po środku kieszonla i kokardka, z tyłu świetny kaptur i aplikacja.Było spacerowo i wygodnie, więc tenisówki wskazane.Ja wybrałam conversy, torebka już swoje przeżyła, ale po co wywalać, coś co jest dobre??Na wierzch, nie zawodna ramoneska z Primarka.





4 października 2014roku, umieściłam pierwszy wpis na moim blogu, ach cóż to był za okres... Bardzo burzliwy w moim zyciu. Pierwszy rok był moją ucieczką od życia codziennego, dopiero po tym okresie udostepniłam publicznie moje wpisy. Pytają po co to robię??Dla siebie, odpowiadam. To moja pasja, jedni mają gotowanie, inni podróże, a jeszcze inni wędkarstwo, cz szybkie auta.. Ja mam modę.Co mi to daje? Dystans do wszystkiego, do ludzi, do życia.Nie wszyscy muszą być tacy sami? Nawet to i byłoby nudne. Kilka miesięcy po napisaniu pierwszego postu, zostałam singielką. Tak, singielką z 4 dzieci.To był ciężki okres w moim życiu, grudzień, zima, święta, bez pracy, bez oszczędności, 4 dzieci. Nie jedna osoba mogłaby się załamać, ale nie Ja. Dzięki pasji, dzięki cudownym przyjaciołom dałam radę.Sptacie po co ta prywata? Ja się nie żale, nie skarżę, nie! Piszę to wszystkim tym, którzy mówią: A takie życie, co zrobić, nic nie poradzisz....ble ble ble.. NIE!!!! Mamy to, na co pozwalamy drugiej osobie. Spokój jest bezcenny, wiara w siebie i w jutro. Każdy dzień uczy nas czegoś nowego.Nie stawiaj kropek w życiu, tylko przecinki.Wciagaj wnioski i konsekwencje.Żyj w zgodzie ze swoim sumieniem i sercem.I naważniejsze.....RÓB TO, CO KOCHASZ!!!!!
A jakie zmiany przeszłam?? chyba widać gołym okiem....
https://szpilkafashion.blogspot.com/2014/10/pierwsze-koty-za-poty.html
































foto/ Aga

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!


2 komentarze:

  1. Gratuluję z okazji urodzin bloga i wiele fajnych rocznic w blogowaniu życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moc gratulacji Kasiu i rób to, co kochasz.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).