piątek, 12 października 2018

296 Zgrany duet paski z granatem



Legginsy z imitacją przetarć, conversy, czyli totalny luz. To musi być spacer, a jeszcze z dziećmi i psem, to juz total luz...hi hi!!! Biała bluzka z długim rękawem, a na to marynarka w paski, cos między różem, a czerwienią lamówki granatowe. Świetnie się wpasowala z podwinietymi rękawkami. Różowa torebka ze złotą koroną, taki słodki dodatek. Czarne okulary, które uwielbiam, kolczyki malutkie sztyfty i zaczepka z piórkiem we włosach. Naszyjnik potrójny imitacja złota z ciekawymi przywieszkami.





Moja myśl na dziś:
Pamietaj o swoich przyjaciołach, szanuj, dbaj i spędzaj czas z nimi, gdy tylko, to jest możliwe....













































foto: Jagoda l.5 i Leszek l.10

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

1 komentarz:

  1. Fajny wygodny zestaw:))śliczna marynarka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).