poniedziałek, 1 października 2018

293 PHENOMENAL US - CHALLENGE 25 ,,Dziewczyny lubią brąz"

PHENOMENAL US - CHALLENGE 25
,,Dziewczyny lubią brąz"




Biorę udział w kolejnym wyzwaniu, dziś u nas na grupie brązy, które u mnie na blogi i tak, od czasu do czasu się. Ażurowa bluzeczka w kolorach brązowych, spodnie z eko skór granatowe. Okrycie wierzchnie, to piękny wełniany płaszcz, może bardziej w karmelu, botki ażurkowe brązowe na szpilce, torba z Allegro, skóra z ćwiekami, okulary przeciwsłoneczne - pantera, nasznik - granatowe róże z Katherin, brązowa skórzana saszetka pod płaszczem z H&M. Kolczyki złote, moja szkatułka, plus nowość kwadratowe sztyfty ze Swarovskiego  - prezent.

 #phenomenalus
#phenomenaluschalenge
#phenomenalusdziewcznylubiabraz
#phenomenalusgirlslikebrown


Moja myśl na dziś;
https://www.youtube.com/watch?v=js4zAoGiNf0




























foto;Leszek l. 10

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

9 komentarzy:

  1. Płaszcz wygląda szykownie. Sama bardzo lubię właśnie takie wiązane fasony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz jest super:))piękne dodatki:))bardzo ładny zestaw stworzyłaś:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sa takie flauszowe płaszcze, to klasyka zawsze modna. Piękny kolor tej bluzeczki :))))) , fajnie połączonej z jeansami. Jesienna, przytulna propzycja.
    A Twoje kolczyki - powalają :) ))))))
    kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest brąz, jest pięknie Kasiu. Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne odcienie jesieni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny płaszcz! A ten kobaltowy drobiazg pod szyją wspaniale eksponuje brązy:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, super stylówka, całość i detale, świetna nowa fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu ten płaszcz jest cudowny :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się połączenie brązu z niebieskim naszyjnikiem. Płaszcz boski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).