poniedziałek, 29 października 2018

PHENOMENAL US – CHALLENGE 29 SZALEŃSTWO NA GŁOWIE / CRAZY HEADS



PHENOMENAL US – CHALLENGE 29

 SZALEŃSTWO NA GŁOWIE / CRAZY HEADS

U mnie chyba bez szaleństwa, ale przypomniały mi się czasy szkolne...  Kiedyś nosiło się tzw. kominy, ten mój jest moze zbyt krótki, ale to naprawdę czyste szaleństwo, jak dla mnie he he! Prostota dzisiejsza jest tak banalna..Kurtka, którą ostatnio uwielbiam chyba przez kolor i kratę, sweterek biały o ciekawych plecach,  jednak pogoda nie dopisała i nie pokazałam jego możliwości. Spodnie nabyte już jakiś czas Batmanki, bardzo wygodne i sneakersy kolorowe na płaskim. Shoppera przyzdobiłam tylko apaszką, własnego wykonania.

 #niechnaszobaczą❤️ #phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenalusszalenstwonaglowie #phenomenaluscrazyheads #widzialnefenomenalne







 






















foto/Leszek 10lat.

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

10 komentarzy:

  1. Wyglądasz tak cieplutko i milutko w tym kominie, że można nawet polubić zimę. :) Futerko od środka to jakiś świetny pomysł. Kurtka ma super kolor nooo iiii krata - moja ulubiona :) ))) Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana, w sumie to komin mojej córki, ale bardzo mi się spodobał i go sobie pożyczyłam na chwile.. he he!!Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Też miałam komin! Trochę w nim podwiewało, ale miał swój urok;)
    Bardzo delikatnie Ci w tej bieli kominowej:))
    Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz, takie komino-szale przeszły małą metamorfozę i ponownie pojawiły się w sklepach, ja właśnie ostatnio takie cudeńko sobie kupiłam <3

    Czadowe portaski ajćććć <3 hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portaski przeleżały z rok w szafie,aż przypadkiem je znalazłam, he he!! Pozdrawiam!!

      Usuń
  4. Kasiu właśnie przypomniałaś mi o zapomnianych kominach a to taka praktyczna rzecz 😍 super .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci w tym mięciutkim kominie. Kurtka też wpadła mi w oko.:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szal mojej małej córki,kurtka moja he he!! Taka zwykła codzienna, wygodna.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).