piątek, 2 listopada 2018

303 wiosna jesienią czyli kwiatki w skórze


Wiosna jesienią


Przepiękna spódnica granatowa w cudne błękitne kwiatki, sweterek o ciekawym splocie i kolorze.
Pasek czerwony ze srebrnym emblematem, kolczyki plastikowe czerwone plus szpilki granatowo czerwone. Do całości dołożyłam czerwoną skórę, okularki czarne i torbę plastikową przezroczystą zakupioną w SH.


Moja myśl na dziś;
Trzymaj się swoich zasad, bez tego zginiesz. Dbaj o to na czym Ci zależy. Zaufaj swoijej intuicji i kochaj życie!!!!




 

























foto/ Jagoda lat 5

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

4 komentarze:

  1. Ładna i bardzo kobieca kurteczka. Pozdrawiam Cię Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Krysiu, mi też się podoba. Dostałam od przyjaciółki. Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Ładnie połączone kolory Kasiu. Kurtka super 😊. Pozdrawiam serdecznie 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Porywam te wszystkie niebieskości.:)
    Moc pozdrowionek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).