poniedziałek, 5 listopada 2018

304 versace i dzinsy



Top Versace, plus dzinsy rurki z zameczkami po bokach na nogawkach. Do tego czerwony klapek na srebrnym łańcuszku, czerwony pasek ze skór w pięknym emblematem. Szpilki dość wysokie, chyba 12 cm. czarne zamszowe z czerwonym wzorem dodatkiem jest torebka listonoszka lakierowana imitacja skóra węża.


Moja myśl:
Podobno mądrośc przychodzi z wiekiem, czasem jednak wiek przychodzi bez mądrośći...he he!!



































foto/Aga

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!


3 komentarze:

  1. Kasiu mnie urzekła kurteczka i buty .Bardzo fajna stylizacja . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, bardzo ładny i seksowny zestaw dzięki szpileczkom.
    Zdjęcie z córką - śliczne!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).