poniedziałek, 19 listopada 2018

PHENOMENAL US – CHALLENGE 32



Paryski szyk / Parisian Chic



Mój strój dzisiejszy nie wiem, czy jest paryski???  może, jeśli chodzi o beret? Beret łamana biel jest 100%  z wełny, płaszcz długi trencz, Westburry C&A, podszewka w piękną kratę, posiada on również ocieplanie w taką samą kratę. Dziś doczekał się premiery, chociaż już ponad rok wisi w mojej szafie. Podstawą ubioru są dżinsy o szerokiej nogawce X-Mail, bluzka od przyjaciółki bardziej wyjściowa C&A. Buty zamszowe, brązowe na tzw.kaczuszce, torebka prezent urodzinowy. Zapomniałam o fioletowych welwetowych rękawiczkach zakończonych futerkiem i szal w postaci brązowego futerka do którego doszyłam tasiemkę, bym mogła związać i zrobić kokardkę.Całość uważam, że wyszła nawet całkiem po parysku...   ;)   ;)   ;)



 #phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenalusparisianchic#phenomenalusparyskiszyk #widzialnefenomenalne






































































Bluzka/C&A
pasek/SH
spodnie/SH
płaszcz/C&A
kołnierz/ SH
beret/ SH
torebka/prezent
rękawiczki SH
biżuteria złota/szkatułka moja
foto/ Jagoda l.5

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

11 komentarzy:

  1. Jest szyk i elegancja:))obydwie z córcią wyglądacie pięknie:))bardzo ładna torebka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pani Reniu, czyli trafny prezent od przjaciolki.. :) Mi tez sie podoba!!

      Usuń
  2. Powiew Paryża poczułam, więc chyba strój jest paryski:))
    Świetny płaszcz! Klasyka rządzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Edytko, uwielbiam plaszcze...zawsze pasują i sa na czasie. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Płaszcz z tymi spodniami i eleganckimi butami wyglada bardzo klasycznie, a ten francuski styl na takim czyms chyba głównie bazuje. Fajnie z beretm i dużą torbą. Kisses - dla Ciebie i córeczki - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło Kasiu, jak najbardziej widać Paryski Szyk a córeczka jest niezwykle urocza !!!
    Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz w tych rozszerzanych spodniach, no i płaszcz mi się podoba. Miałam kiedyś podobny, ale nie wiem gdzie zaginął, stare dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam dwa podobne. Ogólnie uwielbiam płaszcze jestem płaszczowa dziewczyna i chyba ramoneskowa.. he he !! :)

      Usuń
  6. Jak najbardziej - paryski szyk.
    Rewelacyjnie radosne zdjęcia.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).