środa, 14 listopada 2018

307 jesienne promyki slonca w koronkowych botkach



Czarna tunika H&M z przodu posiada dwie kieszonki, bardzo wygodna i uniwersalna, do czarnych legginsów imitującą skórę, świetnie pasuję. Kiedyś często nosiłam legginsy z dłuższą bluzką lub tuniką, obecnie rzadko, to sie zdarza. Stylizacja jednak bardzo wygodna i prosta. Kolczyki plastkowe, czerwone NN, i naszyjnik z https://katherine.pl/. Uwielbiam tam nadal zaglądać, chociaż już tyle nie kupuję. Małe białe ponczo, bardzo ciepłe, właściwie mojej córki, ale jakoś nie ma do niego przekonania. Botki częściowo koronkowe w łamanej bieli, zakupione chyba z dwa sezony temu, dopiero pozbyły się metek.  :)  :)  Wiem, że bardziej by pasowały czarne, które również posiadam, jednak chciałam rozjaśnić odrobinę tę stylizację, nie przejmując się, że mnie skróci. Przy wzroście 178, chyba mogę sobie na to czasem pozwolić... W końcu modą należy się bawić, a nie twardo trzymać zasad.






Dziś tylko...
https://www.youtube.com/watch?v=qzd8ZM2tl-8






































foto/ Jagoda lat 5

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

3 komentarze:

  1. Fantastyczna sesja zdjęciowa . Botki bardzo ciekawe . Obecnie wszystko możliwe - koronki jako element obuwia .
    Zapraszam do mojej strony http://krystynaczarnecka.pl/.
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, wszystko w naszych rękach. Dziekuję i pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. Świetne jesienne zdjęcia. Zestaw super! Ślicznie Ci w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).