niedziela, 11 listopada 2018

PHENOMENAL US – CHALLENGE 31


Satyna nie tylko wieczorem/ Not Only Evening Shine
To kolejne wzwanie naszej grupy Phenomenal Us Cociaż nie zawsze biorę w nich udział, jeśli tylko czas mi na to pozwala zawsze cieszę się na kolejny temat.Pozdrawiam wszystkie dziewczyny...
O stylizacji:
Przepiękne satynowe spodnie,o pięknych motywach japonskich, szpilki sprzed kilku sezonów, ponad 12 cm obcas. Satynowy top i żakiecić z gniecionego materiału, można by żec. Wszystko w tonacji różu. Myślę, że pomimo koloru nie wyglądam infantylnie. Dla przełamania dodałąm brązową torebke z żetami na łancuszkach.



#widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenalusnotonlyeveningshine #phenomenalussatynanietylkowieczorem 



Moja myśl:
Jak można być spokojnym, skoro wszystkie komórki w mózgu są nerwowe??




































































foto/ Jagoda l.5
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

7 komentarzy:

  1. Spodnie i buty rzeczywiście zwracają uwagę!
    Fajnie całość wymodziłaś!
    POzdrowionka dziewczyny!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko, szpilki już są rzadkością u mnie, ale jakoś trudno calkiem mi z nich zrezygnować. Spodnie na pewno zostają w mojej szafie. Rozumiem naszą Ole, Ja również uwielbiam SH, te spodnie właśnie pochodzą z mojego ulubionego i kosztowały całe 2 zł. HURA!!!!

      Usuń
  2. Spodnie i buty są całkowicie ojechane :D :) . Kocham róż, więc taka tonacja jest dla mnie bardzo ciekawa, a gniecione materiały uwielbiam. Super sesja - Twoja córeczka :) pozuje juz właściwie profesjonalnie :D . Fajne dziewczyny jesteście :) )))) - kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy Margot, uwielbiam te spodnie..za całe 2 zł z SH.Pozdrawiam!!!

      Usuń
  3. Świetne spodnie, Kasiu !
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu skoro Wy tak piszecie, koniecznie musze je częściej nosić, ale zaczne kochana od wiosny. Buziaki maleńka!!!

      Usuń
  4. Kasiu, te spodnie wszystkich oczarowały, bardzo mi się podobają. Twój pomysł na róż jest interesujący, wcale nie infantylny <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).