czwartek, 15 listopada 2018

308 karmelowy wełniany płaszcz i bluzka marynarska


                                                  To zacznamy płaszczomanie,bo już czas ....
Od dawna uwielbiam odzierz wierzchnią,płaszcze,kurtki, futerka, kożuszki, taki mamy klimat.
Od dawna oglądam YT i Radzką, to chyba ona zaraźiła mnie, tą miłością..
Od dawna piszę bloga, ale w przyszłym roku planuję zrobić coś więcej... Póki co, biję się z myślami,  czy dam radę.... Kto nie ryzykuję, ten nie pije szampana. Podobno....
Moj płaszcz karmelowy wełniany, posiada 80% wełny z pierwszego strzyżenia. Posiadam już, podobny płaszcz wiązany (szlafrokowy), ten jednak ma ogromne kieszenie naszyte po obu stronach u dołu. Bluzka bialo  - granatowa, przypomniała mi trochę wakacje i pobyt z przyjaciółkami nad morzem...   eh!! było cudownie. Wracając do stylizacji, uważam, iż świetnie pasuje granat z brązem..dzińsy i czarne Martensy dopełniaja stylizację. Odrobinę złotej biżuterii i schoper czarny duży z przewiązaną apaszką, ktorą sama zrobiłam w tak modną panterke w tym sezonie.




Moja myśl:
Trzymaj się swoich zasad, a będziesz szczęśliwszy....





















foto/ Jagodalat 5
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).