wtorek, 27 listopada 2018

312 Czarny wełniak z jasnym golfem



Łamana biel golfu świetnie współgra z dzinsami 7/8, dodałam Martensy, które są nie co wyższe przez co, nie jest mi zimno w stopy. Czarny wełniany dłuższy płaszcz w, którym jest bardzo ciepło. Zwykły codzienny look. Biżuteria w postaci czarnego wisiora na tasiemce NN. Czarna czapka ze złota nicią nawiązuje do złotych pierścionków. Dla ożywienia koloru dodałam wielkiego shoppera skórzanego.
























Martensy/sklep Allegro
dzinsy/SH
golf/NN
płaszcz/ NN
czapka/ butik
naszyjnik/prezent
shopper/SH


foto/Monika

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

2 komentarze:

  1. Takie płaszcze bardzo lubię:))Świetnie w nim wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).