wtorek, 27 lutego 2018

233 przypudrować szarość



Kolejne zdjecia z ferii,tutaj sukienka dzianinowa pluz przybrudzone kozaki długie.Polecam je nawet na grube łydka,Ja mam takie i naprawdę są super!!Kolczyki,kozaki,kamizelka i torebka z Allegro.Biżuteria złota moja.Uwielbiam takie połączenia sukienki mini,wysokie kozaki plus kamielka,z pewnością bedą częstą stylizacja na wiosnę.


Moja myśl na dziś.
Nie ważne, ile w życiu przeszłaś,zawsze możesz wytrzymać więcej.Co dziennie budzisz się i zasypiasz z myślą jest dobrze.Tyle,że zbij dzban,posklejaj go,przeproś,On już nigdy nie będzie taki sam.Nawet jeśli bardzo chcesz,życie daje Ci tyle ile możesz wytrzymac,ale ZAWSZE idą za tym zmiany..czy to w Twoim myśleniu,czy w postępowaniu.Warto jednak uśmiechać się do ludzi i brać życie,jakim jest.Pozdrawiam!!









 
 


 Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania.Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleź
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu
foto/Jagoda lat 5.
http://allegro.pl/zlote-kolczyki-fredzle-szare-chwosty-new-i7100313043.html
http://allegro.pl/kozaki-za-kolano-pudrowy-roz-6362-zamszowe-r-40-i7089879497.html
http://allegro.pl/kamizelka-futrzana-prasowana-welna-smlxl-3kolory-i7003144560.html






20 komentarzy:

  1. Szarość i róż to duet doskonały, świetnie wyglądasz w tej kolorystyce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż bardzo lubię i Twoje dodatki bardzo mi się podobają:))kamizelka cudna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. szarości bardzo kochaja takie pastelowe pudrowe róze- pieknie to ze soba zestawiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga.Mi,też się podoba,a kozaczki mega wygodne,po prostu cud,miód,malina na moje grube udka..hehe!!Pozdrawiam!!

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wygląda ta kmizela z tymi różowymi butami. Ładny wygląd,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Pani Jolu,dziękuję,mi też,bardzo się podoba..

      Usuń
  5. Uwielbiam połączenie tych kolorów :) Cudownie w nich wyglądasz :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję An O,to kolejny miły komentarz.Miłego weekendu moja droga,pozdrawiam!!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż bardzo lubię i Twoje dodatki bardzo mi się podobają:))kamizelka cudna:))Pozdrawiam serdecznie:))



    ????? D2BET
    ????? ?????

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ pięknie rozświetlasz szarość. a łączenie kolorów fenomenalne a może by spróbować szry pomarańczą przelamac??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarośc z po.Pozdrawiam!!marańczą,hmmm może i podejmę wyzwanie

      Usuń
  9. fajne ppołączenie kolorystyczne. a moze by szarosc rozświetlić pomarańczą

    OdpowiedzUsuń
  10. Kozaki wyglądają super dobrze no i kamizelka...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są super,mam jeszcze takie same granatowe.Jeszcze nie testowane.Miłego dnia,pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).