środa, 21 lutego 2018

231 sukienka WIZE przypudrowana


Wczoraj wróciliśmy z ferii, mroźno się zrobiło. Chociaż lubimy odwiedzać rodzinę i przyjaciół, jednak zawsze milej jest,jak się wróci do domu. Przynajmniej Ja tak mam.. .Dziękuję wspaniałym ludziom,których nie dawno poznałam,odwiedziłam .Dobro powraca i Ja w to wierzę...
Dzisiejsza stylizacja,jest jednym z 3 wspomnień,zapisanym w tel.
kolczyki/ACCESSORIES
odrobinę złotych dodatków/cóż poradze że ze mnie taka sroka jest hihi!!
sukienka/Wize
szal/SH
kozaki/http://allegro.pl/kozaki-za-kolano-pudrowy-roz-6362-zamszowe-r-40-i7089879497.html


























Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania.Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleź
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
foto/Leszek lat 9

8 komentarzy:

  1. Błyszczysz dzisiaj. Tak wytwornie, elegancko wyglądasz.
    Buty i szalik - śliczny duet. Spódnica ma piękny wzór.
    Najważniejsze, że ferie się udały.
    Ja uwielbiam podróże, ale zawsze cieszę się, kiedy jestem już w domu.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Basiu,to sukienka bardzo ładna i elegancka.Ja również lubię wyjeżdżać,ale powroty są bezcenne.Miłego dnia życzę..

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello lovely! I really like your blog so let's support eachother and keep in touch! Would you like us to follow eachother on GFC?
    Have a nice day, greetings from Italy!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello, very interesting post, I will be happy to look a bit closer to you. I am honest, my dear.

      Usuń
  5. swietny post :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).