poniedziałek, 5 lutego 2018

229 Zorro i Meksykanki, czyli poncho lub peleryna/Zorro and Mexican capes and ponchos.


Podjęłam wyzwanie w grupie PHENOMENAL US,dziś pończa i peleryny...
Tak się składa,że w mojej garderobie jest ich naprawdę sporo.Dziś takie,które jeszcze tutaj nie było.Zakupione ok.2 m-cy temu.Nikogo nie powinno zdziwić,że ogarnełam go z sukienką mini,gdyż takie lubię najbardziej.W pierwszej wersji,wyobraźnia mówi:spodnie skórzane,biała koszula i wstążka pod szyją,jednak myślę sobie NIE!!Mam jeszcze białe ponczo,je tak wystylizuję.Pasiaka zestawiłam z małą czarną,czarnym kapeluszem(notabene sporo ich również mam w mojej szafie)czarnymi Martensami i skarpetkami na rajstopy,Jedyny kolo żywszy to naszyjnik zielony,kolczyki ze szkatułki,i bransoletka mojego wykonania.Ok.6 kat temu sama ją robiłam,rozchodziły się,jak świeże bułeczki..




 Ile mamusiek,wyszło by na ulicę,gdyby jej córka ja pomalowała??
Ja!!Zawsze Ja!!Jeśli robi,to w miarę ładnie,albo lepiej ode mnie,dlaczego nie???Tajniki makijażowe są mi obce,jakoś w życiu mało mnie interesowały,mało używałam,nie miałam potrzeby.Jednak przychodzi taki moment,że wreszcie można by cos ulepszyc,odświerzyć.Na pomoc przychodzi córka i słowa..Mamus Ja Cię pomaluję!!Ok,mówię.Zamykam oczy i przenoszę się w świat swoich myśli,a córka robi swoje...Moja własna,prewatna kosmetyczka uśmiecham się pod nosem.Moja córka jest bardzo skromną dziewczyną,ambitną.Ostatnio wygrała konkurs z j.niemieckiego w szkole i jedzie na eliminacje regionalne.Tylko ciiii,nie mówcie nic,bo mnie ....:)



Makijaż,moja córka 13l.Marysia


 











 


























Kapelusz/Allegro
Ponczo/NN
sukienka/
kurtka/
naszyjnki/hurtownia Katherine
bransoletka/moje wykonanie
zegarek/Allegro
Martensy/Allegro
skarpetki/butik
koczyki/NN
makijaż/córka Maria l.13
foto/syn Leszek l.9 lub Jagoda l.4

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania.Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu

39 komentarzy:

  1. Kasiu prawdziwa z Ciebie Meksykanka i jaka sexi ☺ Super plener ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Poncho jest samo w sobie bardzo fajne. Szkoda, że sukienka jest taka krótka, bo ją całkowicie zakrywa. W kapeluszu wyglądasz jak Zorro :))))))). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Pani Krysiu,tak zabrakło mi szpady chyba do kapelusza i byłby komplet.Jeślichodzi o sukienkę,miałam ochotę na taką długośc,pewnie lepiej by wyglądało krótsze ponczo...Jednak mi to nie przeszkadza.Właściwie jest ono chyba dłużesze od sukienki.Dziekuje za komentarz,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu bardzo ładna stylizacja i pięknie prezentujesz się w tym ponchu. Super kapelusz, podziwiam mkp.Dobrze mieć taką córkę. Widzę,że działacie zespołowo:)Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Jolu,zawsze powtarzam,że rodzina powinna trzymac się razem,rodzina to podstawa w rodzinie siła.Moje dzieci,piękna czwóreczka,daję mi siłę,nadzieję i wiarę w jutro.Pozdrawiam!!

      Usuń
  5. Bardzo ciekawą fakturę ma to poncho, wygląda jak takie prawdziwe, surowe, naturalne i czysto meksykańskie:). świetny kapelusz do tego i zdolna córka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Pani Anno,dzieci są w życiu najważniejsze,to podstawa mojego bytu,ale oprócz nich,liczy się jeszcze pasja i wszystko,to co nie odkryte przeze mnie....Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu patrze na Ciebie i słyszę Despacito, a widzę Desperado :) Prawdziwa z Ciebie Meksykanka i super córa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga,faktycznie córkę,a właściwie córki mam super.Pozdrawiam!!

      Usuń
  8. Ponczo jak prosto z Meksyku!
    "Podkład" z czarnej sukienki, to był bardzo dobry pomysł! Pokazał je w całej krasie:)
    Fajoski kapelusz!Szkoda, że nie mam córy - nie mam makijażu;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam kochana,ślicznie wyglądasz i bez makijażu,nie potrzebujesz go.Jeśli chodzi o *podkład* taki był zamiar,dobrze się czuję w krótkich sukienkach.

      Usuń
  9. Poncho bardzo meksykańskie :) tak chyba właśnie sobie je wyobrażam. Świetne botki i kolczyki idealnie w stylu. Pozdrawiam - kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Margot.Mam wiele poncz,ale właśnie takie typowe meksykańskie,chyba jedno.Kolczyki już nawet nie pamiętam skąd..Taki ze mnie chomik. :)

      Usuń
  10. Bardzo ładne poncho i cudny kapelusz.Stylizacja świetna ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz zdolne dzieci ! :) Super ! Fajnie wyglądasz w kapeluszu :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu,Twój kapelusz,też bardzo mi się spodobał,i poncz,i torebka,i całość bardzo efektowna.Pozdrawiam!!

      Usuń
  12. Odważna stylówka, a poncho bardzo ponchowskie ;) I fajowe buty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowa meksykanka z Ciebie:))świetne poncho:))córcia zdolna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba będę jedyna, ale jestem na nie, spódnicę przynajmniej minimalnie powinno być widać z pod poncza, w takim połączeniu wyglądasz jak w samych rajstopach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję za kometarz,każdy komentarz mile widziany.Jednak nie mogę zgodzić się z tą opinią,widziałam wiele podobnych stylizacji, które bardzo mi się podobały.To co noszę i w czym się dobrze czuję,pozostaw w mojej kwestii.Jedne muszą zakrywać nogi,inne nie chcą,albo nie potrzebują..Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Zauważyłam,że masz swój styl i ja nie mam zamiaru Ci zmieniać, nawet nie miałam takiego zamiaru, zasugerowałam tylko...dlatego na ulicach widzimy osoby tylko ubrane, a szkoda bo z Mody powinniśmy wybierać to co nas upiększy, zamaskuje to i owo,odkryje zalety, a nie odwrotnie, a tak na marginesie to cellulit jest mało atrakcyjny w odbiorze pozdrawiam

      Usuń
    4. Może i mało atrakcyjny,ale kto by się tym przejmował??Wszak najnowsze badania potwierdzają,iż 98%ma celulit.Powstaje wszak nie z lenistwa,a przez hormony żenśkie..Chyba wszystkie powinnysmy nosic kiecki po kolana,HA HA!!
      http://www.se.pl/wiadomosci/dziejesie/98-proc-kobiet-ma-cellulit-walczyc-czy-polubic_572250.html.Pozdrawiam!!

      Usuń
  15. Podoba mi się poncho bardzo fajny wzór i zestawienie za ciężkimi butami wyglada bardzo dobrze pozdrawiam www.hapy-woman.pl👏😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,bardzo lubię te Martensy i stylizację z nimi.Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Poncho superowe.
    Co do długości sukienki. Jak tak lubisz i dobrze się czujesz, czemu nie... To przecież Ty rządzisz swoja szafą.:)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani bardzo, dokładnie każdy rządzi swoją szafa, teraz to mną rządzi grypa.... :)Pozdrawiam!!

      Usuń
    2. Zdrowia życzę. I nie pani - tylko Barbarossa - Basia :)

      Usuń
    3. Miło mi Basiu,dziękuję.Ze zdrówkiem troszke lepiej,mam jeszcze dwa dni,a potem wyjazd na ferie.Pozdrawiam!!

      Usuń
  17. Kasiu poncho jakby żywcem przeniesione z Meksyku , bardzi stylowe .Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. TAKI BYŁ ZAMYSŁ STYLIZACJI.... Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarze!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne jest to ponczo, piekny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż mi się zrobiło zimno... :D Uzdolniona córa! Świetne poncho :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi sie połaczenie ponczo z kapeluszem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).