środa, 21 listopada 2018

310 niebieski wełniany płaszcz i top bielizniany


Mój kolejny wełniany płaszcz, jest koloru niebieskiego, dobrałam do niego top bieliźniany, który przerobiłam ze zwyklej koszulki do spania, tregginsy o jasnym błękitnym prawie kolorze. Tregginsy, to legginsy, które przypominają spodnie - pojawiają się na nich guziki, szlufki, zamki i kieszenie - jednak są wykonane z rozciągliwego materiału.Na top zarzuciłam ramoneskę, której w pomieszczeniu nie ściągam, buduje mi kobiece kształty. Naszyjnik i okulary, wykopane z głębin szkatułki. Martensy, to zakup sprzed chyba 3 sezonów, uwielbiam je. Nadają całej sytlizacji odrobinę rockowego charakteru wraz z ramoneską.









Jeżeli masz kobiece krągłości, a chcesz nosić tregginsy, włóż do nich buty na obcasie. Wysmuklą i wydłużą nogi, a całej sylwetce dodadzą lekkości. Kiedy spodnie są obcisłe, najlepiej będzie, jeśli wybierzesz luźną bluzkę lub koszulę z przewiewnego materiału, żeby zrównoważyć proporcje sylwetki. Nie oznacza to jednak, że góra musi być bezkształtna i workowata! Najlepiej wyglądać będzie bluzka podkreślająca talię lub pokazująca odrobinę dekoltu. Wtedy cała sylwetka zachowa odpowiednie proporcje, a ty będziesz wyglądać olśniewająco! Więcej informacji znajdziecie na stronie..
http://avanti24.pl/Magazyn/1,150441,22241969,co-to-sa-tregginsy.html












































top/ DIY
tregginsy/ PRIMARK
ramoneska/Primark
płaszcz/SH
naszyjnik/szkatułka
Martensy/ Allegro sklep
okulary/szkatułka
torebka/SH

foto/ Jagoda l.5

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).