poniedziałek, 24 września 2018

Czarno-czarne / Black is Black


                                     Czarno-czarne / Black is Black



Moja stylizacja czarno-czarna, czyli spodnie wężowe, jakby przy krótkie,  ale przez to, że są krótsze i szersze nogawki wcale mi, to nie przeszkadza.koszulka zwykła czarna V&G MODE, płaszczyk, który jest notabene sukienką, rękawki rozpinane na zamek, całośc zapinana również na zamek. Szpilki z Top Shop, (chętnie odsprzedam), torebka SH-GUCCI . Biżuteria złota, plus zegarek ze Szczecina.Zdjęcia robione wczoraj przez moją córkę, 5 latkę, ani ona, ani pogoda nie sprzyjała do zrobienia zdjęć... Wybaczcie.....


Moja myśl na dziś:
Zaufanie,to trwała więź dobrch relacji.....Szanujmy to i dbajmy, o nasze relacje...















 












foto/Jagoda lat5


Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

20 komentarzy:

  1. A ja myślę wręcz przeciwnie - córcia zrobiła Ci fantastyczne zdjęcia !!!! Gratulacje !!! Twoja bardzo tajemnicza Dama w Czerni idealnie wpasowana w temat wyzwania :) )))) Sukienka wygląda jak peleryna, a te będą bardzo modne :) )))) . Fajnie, na luzie podeszłaś do tematu i wyszło świetnie : ))))) . Kisses dla FOTOGRAFKI i MODELKI :) )))) - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz,ogolnie stylizacja nie jest zła.Pogoda, też bła do bani.....hehe!!Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka w roli płaszczyka świetnie się tutaj sprawdziła. W pierwszej chwili myślałam że to taka długa kamizelka😁 Naprawdę Fajna całość.

    OdpowiedzUsuń
  4. No... Pięknie! Lubię takie klimaty...Jakbyś szła na bal...i czekała na księcia:))
    Wspaniale wszystko wymyśliłaś!
    Córa świetne foty zrobiła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie kochana, może wreszcie wróci mój książę...hehe!!! Już nie długo.. ;)

      Usuń
  5. Na niejednej imprezie będziesz rządzić w takim stroju<3 Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana za dużo tego mam....hehe!!Chyba nie da rady, aczkolwiek peleryna na pewno,często ją nosze.Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Jaki piękny klimat stylizacji. Co za piękna tajemnicza dama ,super to Kasiu wymyśliłaś. Córcia zrobiła przepiękne zdjęcia i należą jej się duże brawa, buziaki dla was obu😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Pani Joli,czasem najprostsze pomysły są najlepsze.. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Pięknie i tak trochę tajemnico!!!Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, muszę przyznać, że wyjątkowo pasuje Ci czerń. Bardzo pięknie się prezentujesz w tym zestawie. Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Krysiu, osobiście nie przepadam za całą czarną stylizacja, z chęcią sosałabym czerwień, :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Wow, Kasiu, super ! Fajny pomysł z maską :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu, Twoje stylizacje zawsze mnie zachwycają..Pozdrawiam!!

      Usuń
  10. Dzielnie się spisałyście dziewczyny :) Zdjęcia super i super zestaw, zwłaszcza ta sukienka-płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja super i zgadzam się z poprzedniczkami bardzo tajemnicza. Maska - cacko!
    Dla Twojej Córci wielkie brawa!!!
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, córeczka świetnie sobie poradziła, a Ty w tej stylizacji prezentujesz się fenomenalnie, tajemniczko, drapieżnie, elegancko, stylowo, smukło, bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu wyszło bardzo tajemniczo i intrygująco. Bardzo ciekawa stylizacja . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).